piątek, 18 marca 2011

Essence express dry drops

Moi drodzy, przedstawiam Wam przyspieszacz wysychania lakieru, który własnie kocham ; ) Moim problemem jest zawsze to, że po nałożeniu 2 czy 3 warstw lakieru (taaak, czasami tyle trzeba ^^) moje paznokcie schną nieskończenie długo. czasami wydają się już suche, idę spać, a rano budzę się ze wzorem poduszki an paznokciach ;c No nie o to chodzi...
Testowałam kilka przyspieszaczy, ale nie pomagały. Natomiast ten z Essence jest genialny ; )

Jego plusem jest śliczne opakowanie ; ) Wygodna pipeta pozwala na dozowanie kosmetyku. (na moje długie paznokcie wystarcza jedna kropla!). Co za tym idzie jest więc wydajny. Zapach jest taki, że go nie czuję ; )
Mam wrażenie, że kosmetyk wygładził moje skorki wokół paznokcia. Paznokcie są suche po 60 sekundach i można już robić co się chce ; )
Tak więc, serdecznie polecam ;)

6 komentarzy:

  1. o, na pewno się przyda bo mam manię dotykania paznokcia po pomalowaniu w celu sprawdzenia czy już wysechł ;p oczywiście zawsze robię to za wcześnie i trzeba malować jeszcze raz ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dokladnie to samo. albo specjalnie uwazam na nie i tak uwazam ze zaraz o coś ręką pacne.
    no i dzięki temu olejkowi lakier utzrymuje sie dluuuuzej!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie go można kupić i w jakiej cenie on jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. moje na szczęście schną szybko, ale czasami też zdarza mi się 'zahaczyć' czyś o świeżo pomalowany paznokieć ;)


    fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. drogeria natura, okolo 10 zł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...