niedziela, 20 marca 2011

KOBO professional liquid base

Ja chciałam tylko potwierdzić (bo zapewne już słyszeliście) baza jest wspaniała. Wcześniej używałam baz w postaci kremu (artdeco i joko) i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ta jest lepsza! Utrzymuje makijaż oka calutki dzień, pozwala łatwiej nałożyć cień. Po prostu jest to rzecz, którą warto kupić.
Opakowanie bardzo ładne, wygodna pipeta. Aczkolwiek nie wiem jak to będzie gdy produktu będzie mniej... z drugiej jednak strony zanim będzie go znacznie mniej to się przeterminuje...

Wystarczy jedna kropla, aby pomalować nią oczy. Mam zastrzeżenie. Nie wiem czy wynika to z mojej ułomności, czy może mam jakieś trefne opakowanie. Nie mogę prosto go zakręcić. Jakkolwiek starannie tego nie robię, zawsze jest krzywo. Widać to tylko po tym ze pipeta jest pod skosem.

baza nie pachnie w żaden charakterystyczny sposób.

Pierwszy jest to baza rozmieszana z pigmentem ciemno fioletowym (wychodzi nam eyeliner), a dalej mamy cienie costal scents.

Serdecznie polecam Wam bazę zarówno pod pigmenty jak i cienie prasowane. ; )

4 komentarze:

  1. o, muszę go wypróbować, ponieważ ja używam jako bazę korektora z inglota, a i tak nie ma takich intensywnych kolorów, albo szybko się zmazują :C Jeszczee jedno pytanie! Zdradziłabyś mi, na jakiej stronie kupiłaś te szminki z NYX? Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak używasz tę bazę? ja niestety ją kupiłam, ale cienie niestety się nie trzymają, zbierają w załamaniu, a kreska po jakimś czasie się odbija...
    Próbowałam dać kropelkę na dłoń, namoczyć pędzelek, nabrać cień i zaaplikować na powiekę, nic z tego. Próbowałam także rozsmarować na powiece kropelkę bazy, wtedy nałożyć cień suchym pędzlem, taki sam efekt...Pomocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a zcekałaś aż baza chwilkę przeschnie? no wiesz az nie bedzie taka tłusta...
    może to nie ejst dobry rodzaj bazy dla Ciebie, może warto byloby sprobować baze w słoiczku?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...