środa, 16 marca 2011

L'oreal Million Lashes

Nasłuchałam się jaka ta maskara jest cudowna i wspaniała. Jak to wspaniale wydłuża, podkręca, pogrubia i nie wiem co jeszcze nasze rzęsy. Pomyślałam, że skoro ma takie recenzje to zaryzykuję.
I od razu mówię, zdjęcia są z googli. Aparat nawalił. Ale to tak powszechny kosmetyk, że jakichś szczegółowych fotografii nie potrzebujecie.
Od początku byłam sceptycznie nastawiona z powodu szczoteczki:
Sylikonowa, twarda z taka brzydką końcówką, dosyć gruba, nieskomplikowana, ale generalnie bez rewelacji. Pachnie intensywnie, nie najgorzej.
Nie wiem właściwie jak ją ocenić. Maskara nie jest zła. Wydłuża i owszem, pogrubia, intensywny czarny kolor daje (ale która maskara teraz go nie daje?). Ale gdyby tak się zastanowić to ani krótkich, ani rzadkich rzęs nie mam, więc cudów nie zdziałała.
Z tyłu opakowania jest pokazane, ze przez to fajne zwężenie maskary nabiera się mniej. Super, ale moim zdaniem i tak jest jej za dużo. Jest zbyt mokra (co się zmieni chyba, testuję ją jakiś tydzień). Rzęs nie rozczesuje. ślizga się tylko po nich.
To moje rzęsy po 2 warstwach.

jak widać, nic specjalnego (sorry za brudne oczy ^^ ale to po kilku godzinach noszenia)
Podsumowując, NIE JEST ŹLE, całkiem przyzwoita ta maskara, jak na swoja cenę, ale nie jest to cud o jakim się nasłuchałam. Więc jeśli chcecie przyzwoitego efektu, ale bez efektu sztucznych rzęs to polecam. Chociaż nie jest to naturalny efekt. Jeśli natomiast, tak jak ja, oczekiwaliście troszkę więcej to zdecydowanie nie polecam.

4 komentarze:

  1. rzadko kiedy trafia sie na dobry tusz...Ja uzywam tylko heleny rubinstein.Nie jest najtansza,ale warta swojej ceny: ) + te piękne opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ajjjj niestety mi HR uczula oczy ;c łzawią mi na potęgę ;<

    ale faktycznie cięzko trafić.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojacie,serio? ; o biedactwooo *tuli* jeszcze dobry jest estee lauder "sumptuous" : ) Musze go zakupic bo dostalam tylko probke,ktora sie juz niestety skonczyla,ale sprawdzil sie znakomicie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. serio, wyglądam jakbym płakala 3 noce i nei spała miesiąc. musze sprwdzic skład tych maskar i zobaczyc co tam takiego jest.

    e to musze estee lauder sprawdzic. mnei zawsze zastanawia benefit (bad gal chyba?) bo ma skrajne opinie.
    natomiast ysl faux costam kocham ;c ale starcza mi na miesiac ;c

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...