poniedziałek, 7 marca 2011

NYX lipstics

Dziś odebrałam szminki, które kupiłam jakiś już czas temu. Oczywiście naoglądałam się filmików na YT i naczytałam recenzji i postanowiłam zaspokoić własną ciekawość. Zamówiłam i oto one:
 te opakowania są urocze, proste i z klasą. :) mam nadzieję, że tak samo trwałe.
Szminki mają idealnie kremową konsystencję, super nawilżają, łatwo je nałożyć. Szczerze mówiąc jestem w szoku, że są tak dobre.
Snow White, Hades, Bruised, Tea Rose, Doll kliknij na nazwę, aby zobaczyć kolor na ustach
tak wyglądają na dłoni w świetle dziennym, bez flesza.

Na razie nie jestem w stanie powiedzieć nic o ich trwałości, czy komforcie noszenia. Niektóre z nich podkreślają suche skórki, ale jeśli nałoży się je pędzelkiem to jest lepiej. Szminki bija na głowę te od Inglota czy te od rimmela (które są dobre,ale jakieś takie ciężkie). Szkoda, że NYX w Polsce swojego sklepu nie ma i jedyne co możemy zrobić to zamówić przez internet. Z pewnością warto je kupić, zwłaszcza, że cena jest okazją!



4 komentarze:

  1. podoba mi się bardzo odcień hades i tea rose. ponętne usteczka ; )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely lipsticks!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory. Zdradzisz, z jakiej strony je zamówiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z allegro. jest jeden uzytkownik sprzedajacy je po 6 sztuk. ta osoba ma cala gamę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...