środa, 6 kwietnia 2011

BASIC: brwi

Brwi moją ogromny wpływ na wygląd naszej twarzy.
Jeśli źle dobierzemy kształt i kolor brwi, możemy sprawić, że nasza twarz będzie wyglądała smutno lub będzie wyglądała na przytłoczoną.
Brwiami możemy wyszczuplić buzię (ciemne, grube), powiększyć oczy, nadać twarzy charakteru.
Powinnyśmy dążyć do brwi idealnych, które będą najlepiej podkreślały naszą urodę : ) nie jest to łatwe. 
A teraz opowiem Wam moją smutną historię ;)
Jakiś rok temu, a może i więcej.... zauważyłam, ze zaczynają mi się wycierać brwi. nie wiem czy to dobre określenie, ale włoski przestały rosnąć po zewnętrznych stronach. Miałam więc po pół brwi (wyglądało to mniej więcej tak jak u Tanyi Burr- ona też miała podobną historię) Moi znajomi to zapewne pamiętają ^^ dorysowywałam je ciągle kredką i już doszłam w tym chyba do perfekcji, ale ile można?
Postanowiłam coś temu zaradzić. Kuracja trwała kilka miesięcy (długo). Codziennie masowałam brwi ^^. Nakładałam wieczorem jedwab lub olej kokosowy lub olej rycynowy. Starałam się jak najmniej wyrywać, nakładałam hennę, brałam suplementy (Belissa). 
Czy te rzeczy pomogły? Nie mam pojęcia. Ale efektem są moje mocne, gęste brwi ; )


Wracając do brwi ....
1. Odżywiamy. Na rynku są miliony odżywek gotowych. Ja jednak uważam, że dużo lepsze efekty przyniosą nam produkty naturalne. Na przykład wspomniany wcześniej olej rycynowy, kokosowy, jedwab. Ale kto co woli.
2. Regulujemy. Pierwszy raz warto zaliczyć u kosmetyczki ; ) Jeśli jednak robimy to sami to....
pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach:
 
Co robimy? Bierzemy ołówek/pędzel/coś co będzie przedłużeniem. przykładamy do skrzydełka nosa i do reszty punktów (jak na obrazku) i sprawdzamy czy nasze brwi nie są za długie czy krótkie.

Ważny jest kształt twarzy....
Zasady regulacji brwi, rys. R Stasiuk

Istnieje kilka sposobów regulacji:
pincetą/ pęseta - chyba jeden z najwygodniejszych sposobów i najbardziej precyzyjnych. Wystarczy zaopatrzyć się w dobrą pęsetę.
nitkowanie - metoda polega na skręceniu nici i przesuwaniu po powierzchni skory. Skręcona nić wyrywa włoski. Jakoś nie mogę się do tej metody przekonać.
woskowanie - nakładamy ciepły wosk, przykładamy kawałek materiału, przytrzymujemy, odrywamy, gotowe! Wspaniały sposób.
maszynką - tak tak.. znam takie osoby...ale nie uważam tego za dobre rozwiązanie.

3. Barwimy henną (opcjonalnie) Postępujemy według przepisu na opakowaniu ; )
4. Podkreślamy kredką lub cieniem do brwi. Kredek macie całe morze w sklepach. Istnieją tez fajne zestawy. Czy tez maskary do brwi....Jeśli nie potraficie namalować ładnego kształtu możecie wykorzystać szablony.
benefit-brows-a-go-go

Co mogę dodać? Myślę, ze warto zadbać o swoje brwi, a w szczególności, jeśli już dbamy warto zrobić to odpowiednio. Moje brwi nie są idealne, ale staram się ; )

focie z google.com

3 komentarze:

  1. świetna notka :)) ja właśnie muszę zrobić coś ze swoimi brwiami :O są za cienkie :< i za jasne.

    OdpowiedzUsuń
  2. masuj je i odżywiaj, to pobudzi krążenie, wzmocni cebulki włosów oraz pomoże rosnąć nowym. do tego henna i voila ; )
    a na czas rośnięcia dorysuj je kredką ; P nei znam lepszego sposobu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post :)Ja moje aktualnie zapuszczam do stanu krzakowatego, bo chce zobaczyć jaki mają naturalny łuk. Nie wiem czy sama je wyreguluje czy u kosmetycznki, szczerze 2giej opcji się troche boje, bo nie mam żadnej zaufanej. Szablony sobie sama zrobiłam, są bardzo wygodne jak się precyzyjnie malowac nie umie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...