poniedziałek, 25 kwietnia 2011

BENEFIT Bad Gal Lash Mascara....

....czyli maskara nic nie robiąca, zbyt wiele kosztująca :). Ale po kolei:
Maskara nam wszystkim znana. Żadna nowość. Przez producentów i panie z Sephory zachwalana. Ja musiałam sprawdzić na własnej skórze, jak taka dobra marka jak Benefit mogła wypuścić taki bubel. Nie czuję się rozczarowana, bo nasłuchałam się wcześniej na jego temat. Natomiast, gdybym oczekiwała efektu, o jakim mówi producent to byłabym niesamowicie zła.
 Opakowanie dosyć proste (mój aparat przekłamał troszkę kolory). Czy solidne? Jak to tusz do rzęs. Fajnie, że ma kartonik.
Zapach okropny, taki chemiczny. Nie podoba mi się, bardzo mnie irytuje, ale jako że jest to tusz do rzęs, jestem w stanie ścierpieć.
Konsystencja jest dosyć gęsta. Taki jakby suchy. Na początku myślałam, że trafiłam na stary tusz, ale sprawdziłam i nic podobnego. Taki po prostu jest.
Pojemność 8,5 grama, standardowa.
Tak wygląda szczoteczka. Gęsta, prosta ze zwężeniem ku górze, masywna. Lubię duże spiralki i ta mnie zachęciła. Niestety mam wrażenie, że między innymi przez to że jest taka gęsta nie nabiera zbyt wiele tuszu i nie pozwala wniknąć rzęsom w siebie... (nie wiem jak inaczej to nazwać^^, wybaczcie)
Oto szczoteczka w porównaniu z L'Oreal Volume Collagene (umyta, bez tuszu). Tak więc, jak widać nie jest jedyną, dużą szczotką na rynku.
Tak wygląda maskara na moich rzęsach (2 warstwy, bez zalotki)
 Widok z boku.


Podsumowując:
  • nieatrakcyjna cena (około 100zł. Wiecie, że uważam, że dobry tusz jest warty każdej ceny... ten nie jest wart 20zł a co dopiero mówić o 100).
  • tworzy pandę
  • delikatnie się osypuje
  • nie pogrubia konkretnie
  • nie wydłuża
  • ma całkiem ładny, czarny kolor, ale widziałam już bardziej nasycone
  • całkiem nieźle rozczesuje
  • okropny zapach i konsystencja
  • podobno szybko wysycha (powiem Wam o tym, gdy to się stanie)
  • fajna szczoteczka
  • efekt BAD GAL tylko i wyłącznie jeśli podoba Wam się make-up Taylor Momsen (wystarczy tylko przetrzeć oczy i dodać troszkę wody ;p)
  • jeśli macie wersję PLUM- zazdroszczę, przynajmniej posiadacie fajny kolor.
Z pewnością będę usiłowała się do niego jakoś przekonać. Odnaleźć jego nowe zastosowanie. Może umyje szczoteczkę i sprawdzę z innym tuszem... albo tusz z inną szczoteczką^^
Może będę go używać do malowania dolnych rzęs? NIE WIEM co z tym fantem zrobić.
Nie polecam. Nie za taką cenę.
Drogi Beneficie, ZRÓB Z TYM COŚ! ;c



4 komentarze:

  1. a ja znalazlam taki na allegro za 20 zl :P
    http://allegro.pl/bad-gal-benefit-lash-mascara-czarna-i1581495841.html#gallery

    OdpowiedzUsuń
  2. no w UK te tusze dorzucają do gazet. ^^ więc się nei dziwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego trzeba inwestować w kosmetyki tanie - jak kupisz bubel, to przynajmniej nie żal wyrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt. moim zdaniem warto łączyć drogie z tanimi. aczkolwiek nie raz sie okazalo juz ze tanie odpowiedniki sa duzo lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...