piątek, 8 kwietnia 2011

IsaDora Eye Shadow Palette

Jakiś czas temu miałam okazję używać paletę IsaDora. Niestety nie jest to moja własność ; )
Paleta ma śliczne, eleganckie opakowanie, niestety widać na niej wszystkie palce i ryski.
W środku mieści się 5 prasowanych cieni. Od razu zaskoczyła mnie ich kremowa konsystencja. Są bardzo mocno napigmentowane, drobno zmielone. Bardzo łatwo jest je nałożyć. Na powiece wytrzymują cały dzień.
 Oto zdjęcie w świetle dziennym, bez flasha. Tutaj widać kolory. (mi osobiście podoba się tylko pierwszy, pozostałe wg mnie są zbyt pomarańczowe, ale właścicielce pasują) Są tez inne kolory, mnie odpowiada najbardziej paleta beżowa ; ).
Światło dzienne + flash
Kolory bez bazy pod spodem, światło dzienne.
światło dzienne + flash.

Czy warto ją kupić? Uważam, ze warto. Cienie są dobrane tak, ze możemy je ze sobą łączyć. Paleta jest niewielka, możemy ją ze sobą wszędzie zabrać. Pozostaje tylko zastanowić się, czy będziemy używały wszystkich kolorów, za 70 zł (bo tyle mniej więcej ta paleta kosztuje) można skomponować paletę w Inglocie i wybrać kolory, które naprawdę są nam potrzebne.
Podsumowując, paletę uważam za dobrą, ale należy się nad nią porządnie zastanowić ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...