sobota, 2 kwietnia 2011

KOBO professional smooth make-up base

Nie udało mi się powstrzymać... musiałam ją kupić. Baza pod makijaż z KOBO. Myślę, że wszyscy ją znamy, niewiele trzeba mówić, ale musiałam ja tu zamieścić, musiałam,..... a więc przejdźmy do rzeczy : )

Opakowanie bardzo ładne (nie wiem czy dla Was to tak samo ważne jak dla mnie). Lubię proste, eleganckie opakowania. Ważna jest też wytrzymałość. To wygląda solidnie.

Konsystencja dosyć rzadka. nie leje się w 100 % , ale jest na tyle luźna, że można łatwo ją rozprowadzić.
Zapach jest... może nie okropny, ale mi przypomina zapach chusteczek mokrych dla dzieci (których używam i uważam, że są ok, ale to nie jest zapach jaki chce nakładać na twarz codziennie rano). Nie jest to zły zapach, ale ja bym wolała inny (albo jego brak).

Pompka..... uwielbiam pompki, bo to bardzo higieniczne rozwiązanie. I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że aby nabrać odpowiednia ilość (pół pompki) trzeba nacisnąć ją do połowy, co ciężko idzie. Już chyba z 3 razy baza zamiast na mojej dłoni wylądowała gdzieś na ścianie.... Mam nadzieję, że mechanizm się troszkę wyrobi...

Oto jest "jedna pompka". stanowczo za dużo, połowa tej porcji spokojnie wystarcza na pokrycie całej twarzy.

(światło dzienne, brak flesza)
Baza tworzy delikatna powłokę, która zdecydowanie nawilża naszą cerę (tak więc myślę, że osoby z suchą skórą mogłyby jej spróbować), wygładza, przygotowuje naszą skórę do makijażu. Nie zapycha, nie ma efektu maski, nie czujemy tej bazy, uważam, że na lato będzie doskonała. Utrzymuje podkład przez cały dzień.

(światło dzienne, flesz)

Kilka słów od producenta, a także składniki aktywne. (2 pierwsze kropeczki sprawdzają się w 100%)
40 ml - wydaje mi się, że powinna być wydajna. Wszystkie kosmetyki z pompką są wydajne ^^ Tak wynika z moich obserwacji ; )

Zdecydowanie polecam, a już na pewno zachęcam do spróbowania, baza jest niedroga, około 20 zł, a być może okaże się Wasza najlepszą ; )

13 komentarzy:

  1. jakbyś pisała jeszcze w jakich sklepach kupiłaś dany kosmetyk byłoby świetnie. gdzie można dostać bazę?

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się ; )
    kosmetyki dostepne w drogeriach natura.

    OdpowiedzUsuń
  3. może mogłabyś zrobić notkę o tym jaka jest różnica między drogimi a tanimi lakierami do paznokci ? (jeżeli jakakolwiek istnieje)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy po dłuższym stosowaniu nadal jesteś zadowolona z tej bazy? ja ją mam od jakichś 3 tygodni i mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. a powiem Ci, że jestem zadowolona ; ) nie zatyka, nawilża (już nie mam nigdy problemów z suchymi skorkami, ktore odznaczają się) moja skora jest zawsze nawilżona.

    Droga M, zrobię, bo mam własną teorię na ten temat ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na nią skusiłam po tym jak napisałaś, że niweluje Ci suche skórki, u mnie jakby sobie z tym nie radzi... chyba,że to po prostu wina podkładu i powinnam spróbować ją z jakimś innym :P

    OdpowiedzUsuń
  7. byc może to za mało na Twoje skorki. może rob regularnie peelingi i nawilzaj dodatkowo jakims kremem na noc nawilzajacym?

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling robię tak raz na półtora tygodnia.. na noc nawilżam kremem z ziaji calma biolipidowy do cery bardzo suchej i wrażliwej.. ale z racji tego,że stosuję też effaclar duo z la roche posay na moje niedoskonałości boję się,że jedno z drugim się "kłóci" i osłabia działanie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie te dwa specyfiki mogą się wzajemnie wykluczac... nie wiem co Ci poradzić, z pewnoscia rob peeling 2 razy w tygodniu (to po czesci pozbedziesz sie tych skorek co juz są martwe).
    moze zmien krem na inny, albo na jakis czas zrezygnuj z effeclar duo?

    OdpowiedzUsuń
  10. bałam się robić peeling częściej co nie chciałam sobie zabrudzić twarzy wydzieliną z pryszczy czy coś, peeling enzymatyczny do mnie nie przemawia.. teraz nie mam problemu z pryszczami, raz na jakiś czas wyskoczy coś małego,nieszkodliwego... to może faktycznie odstawię effaclar duo i nastawię się na intensywne nawilżanie. jak to nie pomoże to poszukam innego kremu :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze po peelingu mozesz zdezynfekować twarz.
    powodzenia ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...