piątek, 13 maja 2011

ELF COMPLEXION PERFECTION

Mam przyjemność przedstawić Wam...


"Puder do twarzy, który ma za zadanie ukryć niedoskonałości skóry oraz wyrównać jej koloryt. Ukrywa zaczerwienienia, ożywia koloryt, likwiduje oznaki zmęczenia- wszystko w jednym. Puder ma również właściwości matujące." Wizaż.pl


 Obietnice producenta: 
- rozjaśnia i matuje cerę
- neutralizuje zaczerwienienia 
- wchłania nadmiar sebum 
- posiada lekką formułę


Opakowanie dosyć solidne, proste i nawet eleganckie. Zaskoczyło mnie swoją wielkością! Zero problemów z otwieraniem i zamykaniem. Torebki nie zabrudzi.


Lusterko naprawdę dobre, wyraźne. Pozwala na zrobienie makijażu. Ja zostawiam zawsze ten kawałeczek plastiku, wtedy lusterko jest całkiem czyste.


Tak wygląda w środku. Możemy używać oddzielnie, a także razem, mieszając kolory. 
Zielony ukryje zaczerwienienia.
Żółtym zakryjecie fioletowe żyłki lub sińce pod oczami.
Różowy radzi sobie ze wszystkimi brązowymi plamami i ziemistym kolorem skóry.
Niebieski rozjaśnia.
(wszystkie powyższe puder tuszuje)


Puder jest mięciutki i drobno zmielony. Nakładam go flat topem z elfa, albo zwykłym, dużym pędzlem z Lancrone.


Tak wygląda na skórze. Spełnia swoje zadanie, jednak nie rzuca się w oczy ; ) Czyli generalnie idealnie ; )

Porównam do obietnic producenta:
- rozjaśnia i matuje cerę - jak najbardziej! Rozświetla twarz. Jest taka zdrowa! Jest idealny do jasnej karnacji. Na twarzy pozostaje na jakieś 8 godzin (razem z mgiełką elfa) -> sprawdzałam w ekstremalnych warunkach: upał + ganianie po sklepach ; )
- neutralizuje zaczerwienienia - moja naczynkowa cera bardzo go lubi ; )
- wchłania nadmiar sebum- no skoro matuje tak długo moją okropna cerę to musi zjadać sebum jak szalony ; )
- posiada lekką formułę - nie zapycha, daje efekt jedwabistej buzi. Nie ma mowy o efekcie maski. Moim zdaniem doskonały na lato.

Czy wydajny? nie wiem, napiszę Wam za miesiąc lub gdy skończę produkt.
Co jest jego minusem? Oczywiście dostęp! Na allegro przepłacamy (chociaż nadal cena jest niska) lub możemy zamówić ze strony elfa z uk lub de. 
Nie ma zapachu, nie ma brokatu...
pozostaje mi go Wam serdecznie polecić!

Poza tym:
Matur ciąg dalszy...a właściwie to oczekiwania na matury, bo dopiero 16 mam kolejną. Mam dość... 
Nagrałam dziś film pt. mój codzienny szybki makijaż do szkoły : D. Ale jeszcze nie wiem czy ujrzy światło dzienne.


Miedzy innymi dlatego, że mam twarz ;c taką.





7 komentarzy:

  1. Cześć kochana, na wstepie rzucę, że lubie Twoje notki i fajnie, że prowadzisz tego bloga, już sie przywiązałam. :D Mogłabyś napisac recenzję pędzli Lancrone? ZAstanawiam się nad kupnem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wrzucaj ten filmik koniecznie! na pewno nie tylko ja z chęcią bym go zobaczyła :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi miło ; ) naprawdę (mam teraz szeroki uśmiech)
    zrobię tak: pędzle i o pędzlach i w ogóle - dużą notkę na ten temat zrobię, ale za jakiś czas. na pewno po maturach, bo to będzie sporo roboty.

    jutro go troszkę poobcinam i w ogole i wrzuce. ale na wstepie powiem, ze jakość taka sobie... ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci że długo się zastanawiałam nad tym pudrem, ale doszłam do wniosku że jest to kolejny zbędny gadżet który ma działanie takie jak najzwyklejszy puder. po tym co napisałaś na pewno go kupię :)no i oczywiście czekamy na filmik!

    OdpowiedzUsuń
  5. po użyciu tego pudru nalezy nałożyć jeszcze coś na twarz? czy to juz jest jako efekt końcowy po podkładzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. to już jest efekt końcowy ; )

    no wiesz, jakby nie patrzeć to spelnia role pudru. ale moim zdaniem jest idealny na lato. duzo lzejszy od tradycyjnych pudrów.
    daje wrażenie nicniemienia na twarzy ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...