czwartek, 19 maja 2011

ELF mgiełka

W końcu mogę Wam o niej napisać. Trochę z tym zwlekałam i to nie tylko przez matury (aktualnie mam wakacje od 2 godzin ; )). Chciałam zobaczyć, czy mgiełka jest rzeczywiście skuteczna i czy nie wyrządzi nam krzywdy. A do tego jak wiadomo potrzeba więcej czasu...

Makeup Mist & Set to mgiełka do utrwalania efektu końcowego makijażu, która sprawia, że makijaż nie znika w ciągu dnia, a jego kolory są żywe i nie blakną.
Wzbogacona w witaminy A, C i E odżywia, a dzięki wyciągowi z aloesu, ogórka i zielonej herbaty nawilża skórę twarzy.
Zamknięta w wygodnym opakowaniu z atomizerem (w sprayu) mgiełka nie tylko utrwala, może być także stosowana w ciągu dnia zawsze kiedy potrzebujesz odświeżenia.
  wizaż.pl

Mgiełka przychodzi do nas w opakowaniu (moje było rozdarte ;c) Z tyłu możecie poczytać sobie, co producent napisał dokładnie :)

Muszę powiedzieć, że pierwsze co mnie zaskoczyło to jej rozmiar. Jest maleńka! nie wiem czemu myślałam, że 60 ml to więcej.... Dodam jeszcze, że opakowanie wykonane jest z plastiku, wygląda dosyć solidnie.
Zapach dosyć specyficzny, połączenie ogórka aloesu i zielonej herbaty, ale w bardzo delikatny sposób. Po chwili nie czujemy już tego zapachu.
Wysycha w ciągu minuty, nawet mniej. Wspaniale odświeża ;) 

Witaminy A, C i E, a także Aloes, Zielona Herbata i Ogórek - czyli to co mgiełka zawiera. Powiem tak: z pewnością nawilża, odżywia i wygładza. Po użyciu jej, a także wieczorem, po zmyciu makijażu widzimy, że nasza cera nie jest zmęczona.
Więc cokolwiek w sobie ma, jest to dobre ; )
Jest świetna do wykończenia makijażu. Podkład, róż i bronzer stapiają się idealnie z cerą. W dodatku utrwala makijaż, co prawda w niewielkim stopniu, ale utrwala. 
Dodam jeszcze, że odkąd używam jej (a także bazy KOBO, ale to już inna bajka) nie pamiętam kiedy ostatnio miałam do czynienia z suchymi skórkami!


Atomizer jest bardzo wygodny, dwa psiknięcia wystarczają na całą twarz.
Dostępność jak zwykle: internet. Cena: w Polsce około 30 zł, w UK 3,50 funta. Przydatność: 24 miesiące od otwarcia. Alkoholu nie zawiera- czyli nie wysusza i jest delikatna.

Czy polecam? Jest dobra, ale z pewnością będę szukać czegoś co lepiej utrwala. Tak więc warto kupić. Chociażby po to, aby sprawdzić czy dla nas jest skuteczna.

6 komentarzy:

  1. O może wypróbuję. ^^ Póki co używałam wody termalnej, nie jest to może taki prawdziwy utrwalacz makijażu, ale fajnie odświeża, matuje i przede wszystkim makijaż wygląda naturalnie, można powiedzieć, że zapobiega tworzeniu maski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie w związku z zamawianiem kosmetyków z internetu. Robisz to ze strony http://www.elf-kosmetik.de/pl czy http://www.eyeslipsface.co.uk/ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. z allegro.
    z uk, nie wiem czemu nie bylo opcji polska... a przynajmniej ja jej nie dostrzegłam
    a ceny na de sa niemal takie jak na all.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie też się zdziwiłam, że nie było wymienionej Polski :/ Więc tak czy siak musimy przepłacać x)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale, co mnie dziwi, wszyscy mowia, za mozna do pl wlasnie ze strony uk -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. oO hmm jakoś boję się ryzykować ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...