sobota, 14 maja 2011

ELF pędzle ; )

Oczywiście nie miałam okazji testować większej ilości, więc nie biorę odpowiedzialności za ich resztę wyrobów.
Jednak to co zamówiłam... bajka! Ale od początku ; )

Zamówiłam flat top i duo. Wcześniej słyszałam o nich wiele dobrych słów. Rączka flat topa jest bardziej wyprofilowana i wygodniej się go używa. Wyglądają na całkiem solidne. Nie wypadł mi ani jeden włosek.
Pędzle przychodzą w plastikowych opakowaniach, które możemy ponownie wykorzystać w późniejszym czasie, posiadają też ochraniacze (przydają się, gdy zabieramy je w podróż)

Włosie jest mięciuuuuutkie. Szczególnie flat top. Dobre 15 minut siedziałam i macałam ten pędzel <3 Natomiast duo... jest dobry, miękki, ale mógłby być odrobinę bardziej gęsty. Naprawdę odrobinę!

Jak widać jest idealnie płaski ;) Włosie jest syntetyczne. Nadaje się zarówno do kosmetyków sypkich, jak i płynnych (podkłady, pudry, róże, bronzery) Dzięki niemu makijaż wygląda bardzo naturalnie. Polecam go z całych sił ; )

(trochę brudny, ale chwile wcześniej go używałam) ale możecie zobaczyć tutaj, że jest niesamowicie gęęęsty.

Skunksik, zrobiony z dwóch różnych rodzajów włosia. Moim zdaniem najlepszy do płynnych kosmetyków a także musów. Idealny do różu w płynie/żelu/musie i do podkładów. Nadaje efekt "drugiej skóry". Jednak trzeba się nim troszkę namachać.

Jak już mówiłam mógłby być odrobinę bardziej gęsty.

Podsumowując, pędzle są bardzo dobre. Ku mojemu zaskoczeniu są solidne i mięciuśkie. Ich ogromnym minusem jest oczywiście dostępność (tak jak wszystkich kosmetyków elf). Warto je kupić szczególnie ze względu na ich wielofunkcyjność. Co do ceny: niska, wiadomo, że w Polsce przepłacamy (20 zł + przesyłka) podczas gdy w UK 3,50 funta, ale nadal niska. Ja jestem niesamowicie zadowolona z tych rzeczy. Mam w planach przetestowanie innych pędzli.

5 komentarzy:

  1. ohh czekalam na ta notke ;)
    super ze ja zrobilas ;**
    zrobiona jak zawsze wspaniale. chcialam zobaczyc te pedzelki na roznych fotkach jak sie prezentuja i uslyszec czy sa dobre czy nie :)
    a ze twoja opinia jest pozytywna to chyba tez zakupie i wyprobuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do konkursu :) http://zwyczajna-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne sa te pędzle ; ) bardzo konkretna recenzja .
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pędzle.
    Ciekawa recenzja.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...