czwartek, 2 czerwca 2011

Golden Rose: róż w kompakcie

W Chorzowie odkryłam sklep Golden Rose. Nigdy nie widziałam osobnego sklepu GR więc musiałam wejść. Oprócz miliona pięknych lakierów odnalazłam promocję (50% off) na produkty z serii Classics. Były tam pudry i róże w kompakcie oraz zestawy cieni. Musiałam więc spróbować przez zwykłą ciekawość.


Pani podała mi produkt w takim oto kartoniku, co mnie ucieszyło. Bo wygląda nieźle. Prosto i solidnie,
 (tutaj można poczytać o składzie i o tym, że różu jest 6 gram i że jest dermatologicznie przetestowany (jak każdy kosmetyk, więc łaski nam nie robią))


Niestety po odpakowaniu z kartonika róż nie wyglądał najlepiej. Troszkę kiczowaty... i ten pędzel ;c jest twardy jak szczoteczka do zębów ^^. Ale czego tu się spodziewać za 6 zł???
Tak więc pędzel wywalamy. Trzeba jakoś inaczej zagospodarować wolną przestrzeń.
No, ale nie opakowanie przesądza o tym czy kosmetyk jest dobry.

Wybrałam kolor 105. Brudny róż zahaczający o brzoskwinię. Lubię takie odcienie


Przeciągnęłam palcem po testerach tych róży. Jakie mięciutkie i jedwabiste!! Sama przyjemność! W domu nałożyłam je na policzki pędzlem. Naprawdę dobrze się rozprowadził. Jest dosyć mocny i łatwo popełnić błąd nakładając za dużo kosmetyku...ale to do opanowania ; ). Utrzymuje się jakieś 7 godzin (nawet w trakcie burzy i deszczu i mierzenia tysiąca ubrań)


Tak oto wygląda na mojej dłoni. Posiada malutkie drobinki, ale nie brokat. Wygląda to dobrze, zdrowo i naturalnie.

Co więcej mogę powiedzieć? Myślę, że firma Golden Rose jest niedoceniana przez nas. Szkoda, bo kosmetyki naprawdę fajne ; )

2 komentarze:

  1. szkoda,że ma tyle parabenów w sładzie.. bo na mnie one nie wpływają dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda, że ma taki słaby skład:(
    Wygląda fajnie i kolor ładny. Jednak zostanę przy różu z wibo:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...