środa, 1 czerwca 2011

Kredki basic.

Korzystając z mojego pobytu w Katoskach postanowiłam odwiedzić Shleckera, którego w Gdyni nie ma. Zakupiłam dwie rzeczy. Jeśli jednak jest coś wartego uwagi z tej firmy, to dajcie mi znać ; )



Kredka w kolorze 10 (nude)


Ma idealny odcień. Moim zdaniem taki kolor jest o wiele bardziej korzystny niż biały. Jest bardziej subtelny. Ja używam jej do linii wodnej. 

światło dzienne + flesz

Kredka utrzymuje się jakieś 6 godzin. Kredka jest dosyć miękka. Nie podrażnia. Ma niską cenę: około 5 zł, ale trzeba na nią polować, bo jest skutecznie wyprzedawana.

światło dzienne

Mam zielone oczy, a przy takim kolorze każde zaczerwienie widać o wiele intensywniej. Mam też często zaczerwienione, zmęczone oczy. Dzięki tej kredce mogę wyglądać bardziej świeżo i zdrowo. 
Serdecznie polecam. Taki kosmetyk powinna mieć w kosmetyczce każda kobieta, aby szybko odświeżyć i rozjaśnić spojrzenie :)

Cień do powiek w kredce w kolorze waniliowym


Zachęcona tym, jak cień wyglądał na dłoni, kupiłam ją.
Jak widać na obrazku poniżej jest mocno napigmentowana, gęsta i kremowa. Niestety na powiece okazała się zupełnie inna. Ledwo ją widać, a po chwili roluje się i zbiera w załamaniach. Próbowałam na różne sposoby: na bazie, na cieniu, na podkładzie samym, na gołej powiece, na kredce....

światło dzienne

światło dzienne +flesz

ale znalazłam lepsze rozwiązanie.....
kredka sprawdza się świetnie jako rozświetlacz pod brwi i w kącikach oczu. 
Jednak jako cień do powiek nie polecam ; ) 


3 komentarze:

  1. Magda, gdzie jest ten Shlecker w Katowicach i co to w ogóle jest za marka? ;> kupilabym sobie tą kredkę do linii wodnej

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, ale w Mikołowie jest w tesco.
    poszukaj, wpisz w gugle.
    to sieć drogerii.
    marka tej kreski to basic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta cielista bardzo ładna :P
    Właśnie muszę jakąs kupić w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...