wtorek, 5 lipca 2011

NAIL TEK - NA RATUNEK MOIM PAZNOKCIOM!

5 lipca 
Zawsze miałam długie, mocne paznokcie. Od kilku miesięcy były roztrojone, słabe, nie potrafiłam ich wyhodować, bo zaraz się łamały. Z krótkimi paznokciami nie czuję się dobrze. Postanowiłam coś zaradzić.
Na początek naturalne sposoby: oliwa z oliwek, olej rycynowy, olej kokosowy.... niby pomagało, ale wydaje mi się ze doprowadziłam je do stanu, w którym naturalne sposoby to zbyt mało. 

Ostatnio wiele dziewczyn zarówno tutaj jak i na yt i wizażu chwaliło NailTeka. Jakoś nie mogłam uwierzyć, że odżywka (komplet kosztuje okolo 40 zł) zaradzi coś na paznokcie.


Dzisiaj jest 3 dzień z Nail Tekiem. Dwie warstwy podkładu na to 2 warstwy lakieru i warstwa odżywki (kolejna każdego dnia).

Jak dotąd: 
  • moje paznokcie nie są rozdwojone (juz by się dziesięć razy roztroiły, połamały, poodpadały...)
  • lakier trzyma lepiej, jednak dłuuugo wysycha. 
  • ślicznie błyszczą
  • są grube
  • a co najważniejsze, mogę malować paznokcie podczas kuracji ; )


Będę informowała Was o przebiegu mojej kuracji.... 

20 lipca
Po dwóch tygodniach używania nailteka prawidłowo: dwie warstwy podkładu na to lakier, a później warstwa odżywki (+ każdego kolejnego dnia kolejna warstwa odżywki) zauważyłam, że paznokcie są mniej rozdwojone.
Co prawda okazało się, że noszenie lakieru przez cały tydzień jest niemożliwe. Przez to, ze warstwa jest tak gruba, lakier szybko odchodzi sam, zawija się, ściera...3-4 dni to max dla lakieru. Tak więc,co trzy dni rozpoczynałam kurację od nowa.

Muszę powiedzieć, że dzięki podkładowi paznokcie nie chłoną czerwonego barwnika (ani też żadnego innego)
Natomiast odżywka pięęęknie nabłyszcza. Poprawia wygląd każdemu mani.

Po tym okresie stosowania prawidłowo, z braku czasu i przez zapominalstwo używałam odżywkę "jak mi się przypomniało".
Lakier wytrzymywał super długo (mniejsza ilość warstw).

Już myślałam, że jest super... a tu patrzę kilka dni temu, że kilka paznokci się rozdwoiło *(ale i tak w mniejszym stopniu), a jeden boleśnie zadarł (jakby pękł) się w miejscu gdzie nie da się go skrócić (wiecie, o co mi chodzi ;c) 

*te kawałki paznokcia, które były bez lakieru (bo zszedł) były słabsze. 

Tak więc z nailteka jestem zadowolona w 50%. będę go używać nadal, bo widzę poprawę, jednak nie taką, jakiej oczekiwałam.
 Być może potrzeba dłuższej kuracji. (na pewno!!)
No i warto zaznaczyć, że chroni i poprawia ich wygląd, więc nawet z takiej przyczyny mam zamiar go używać.

20 lipca, po 20 minutach:
Teraz tak siedzę i myślę, mimo tego pęknięcia i szczątkowych rozdwojeń, ich stan się poprawił....
wnioski wobec tego są takie: potrzeba czasu!

14 komentarzy:

  1. A ja właśnie wczoraj o nim pisałam na blogu, bo się zastanawiałam nad zakupem kompletu... jednak kupiłam tylko foundation II :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rezultaty, ja swoje już 3 razy skracałam bo miałam niezłe tipsy... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak regeneruje paznokcie po paznokciach akrylowych. Zrobiłam sobie takie na 18 i po zdjęciu.. koszmar. Nie mogłam ich doprowadzić do porządku przez miesiąc. :( Na szczęście już jest dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na http://in-your-style.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam strasznie zniszczone paznokcie, więc będę musiała je wykurować :( a gdzie można kupic te specyfiki?

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)
    Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..! Bardzo mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jaki śliczny blog<3 :) zapraszam do mnie i zachęcam gorąco do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak się sprawdził po tylu dniach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. edytowałam posta, zapraszam do przeczytania ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam od niecałych dwóch tygodni.. i to co zauwżyłam :
    -paznokcie szybciej rosną
    -są twardsze, ale w sumie jednocześnie bardziej elastyczne..
    -mam trzy rozdwojone paznokcie, ale tylko tak,że ja to widzę, nic mi nie odchodzi, nie zadziera się itd. po prostu widzę gołym okiem,że mam dwie warstwy.
    Więc w sumie póki co jest okej. Choć chyba za wiele od niego wymagałam ( z resztą chyba tak jak Ty :) )
    Zobaczymy jak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci odżywkę Herome:)
    stosuje się ją tylko 2 tygodnie, ale efekty są widoczne już wcześniej.:D
    Mi nail tek pomógł tylko na czas trwania kuracji;/ później było po staremu.
    Pozdawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbuje, ale jak narazie nailtek sprwił, że moje paznokcie sa super. A używam go raz na jakiś czas, głowienie 2 razyw tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tygart is supposed to be a neutral party but his lust for the scalp of icon
    Pacquiao has overcome his objectivity. After explaining to a confused
    Melissa that he is not Waldo, but The Hon Ludovick Watson, she agrees to go
    to England. For a couple who has dated over the past three months, you're probably more inclined to kiss for longer, and our survey results agreed with most saying that a long kiss is completely appropriate.

    my web page The Tao of Badass Review

    OdpowiedzUsuń
  13. Hemorrhoids are vascular tissues that assist
    in fecal control in the rectum duct. In less serious cases, the best solution
    will be to increase the amount of fluid and fiber in the diet.
    You simply cannot live a quality lifestyle if you are suffering from External hemorrhoids.



    Stop by my web site - hemorrhoid treatment rubber banding

    OdpowiedzUsuń
  14. It is caused by the hormonal problems, weight gain, and many
    other factors. Article Source: tested cream is a inexpensive and fast
    way to remove cellulite. Activity and healthy diet will help one retain firm skin tone but
    it can’t guarantee that cellulite won’t appear.


    my web blog; Stretch mark removal

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...