niedziela, 21 sierpnia 2011

Co z tymi skórkami?

Bardzo często dostaję od Was pytanie dotyczące skórek, które widać na twarzy, gdy nałożycie makijaż.
Mnie też kiedyś dotyczył ten problem, jednak w końcu znalazłam odpowiednie rozwiązanie.

Zatem, podaję Wam przepis na "brak skórek":

1. Postawcie na regularny peeling twarzy. Czy to peelingiem mechanicznym, czy chemicznym. Z pewnością warto to robić. Taki peeling pomoże pozbyć się owych skórek. (tutaj z miejsca polecę peeling enzymatyczny z BU!). Pamiętajcie, aby używać go regularnie 1-2 razy w  tygodniu.


2. Równie ważne jest nawilżanie twarzy. Zarówno od wewnątrz, jak i z zewnątrz. A zatem kupujemy tabletki, które odżywią nasz organizm (np. Belissa). A do tego zaopatrujemy się w kremy nawilżające (te na dzień i te na noc).
3. Nakładamy bazę pod podkład! Tutaj musimy sprawdzić, która odpowiada nam najbardziej. Sylikonowa, o cięższej konsystencji (Smashbox, Dax, Gosh), czy lżejsza, przypominająca krem (KOBO).


4. Nakładając podkład, pamiętamy o tym aby nie trzeć twarzy. Robimy to delikatnie.


5. To samo jeśli chodzi o puder. Nanosimy, przykładając pędzel do twarzy, nie szorujemy po niej.

6. Jeżeli skórki nadal są widoczne możemy spróbować:
a) spryskać pędzel (skunks) wodą termalną albo mgiełką i delikatnie przetrzeć twarz,
b) spryskać twarz mgiełką (elf, mac) lub wodą termalną (vichy).

woda_termalna_620_01


A Wy? Macie jakieś sprawdzone sposoby na skórki?

5 komentarzy:

  1. Maść z witaminą A :)
    Szczególnie przydatna, kiedy mamy zmasakrowaną skórę wokół nosa przez cieknący nos :)
    U mnie potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam na szczęście tego problemu, ale i tak większość z opisywanych przez Ciebie rzeczy robię. :) Mam pytanie o bazę Kobo, bo pamiętam, że kiedyś ją recenzowałaś. Czy ona jest silikonowa? Bo z jednej strony silikonowa baza jest najprzyjemniejszą w dotyku rzeczą na świecie, ale na dłuższą metę nie chcę obciążać cery silikonami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza Kobo jest konsystencji kremu, może delikatnie bardziej gęsta. nie ma sylikonu.
    zupelnie nie obciąza, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wystarcza dobry krem nawilżający na noc i oczywiście regularne peelingowanie twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie to ja chciałabym się odnieść do poprzedniej notki. Dziś kupiłam najnowszy numer InStyle i przeczytałam o stronię internetowej na której można zrobić własny krem. Pomyślałam sobie, że to fajna sprawa i chciałam po prostu się z tym Tobą podzielić :)
    http://www.zrobsobiekrem.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...