poniedziałek, 29 sierpnia 2011

jutro:

Witajcie,
jutro postaram się zrobić recenzje tuszu do rzęs z MIYO i essence. Postaram się też napisać coś o peelingu enzymatycznym. Na pozostałe kosmetyki jeszcze za wcześnie.
Dopóki jestem w domu nakręcę filmik z makijażem, o który wiele osób prosiło.

Chciałam tez powiedzieć, że mój tatuaż się goi i niedługo będę mogła go pokazać. Narazie jednak swędzi ;//



Tymczasem, wstawiam rzeczy na allegro (sukcesywnie będzie ich więcej). Serdecznie zapraszam.

<klik>




TO DO/BUY:

  • ZAPASY MIYO 
  • ZAKUPY NA ALLEDROGERIA


6 komentarzy:

  1. Jaki tatuaż robiłaś i gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napis na prawym przedramieniu.
    czcionka: chopin z dafont.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się tatuaże na przedramionach, a także po wewnętrznej stronie ramion (tak jak ma Gaga). Jednakże ze względu na moją przyszłą profesję muszę poprzestać na miejscach mniej widocznych. :) Póki co mam na żebrach i od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł napisu na biodrze.
    A napis jaki, jeśli wolno spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na tatuaż!
    Chciałabym taki w okolicy lędźwi.. ;)
    albo motylka na biodrowej ;)

    kosmetyki-essal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. treść zostawię narazie dla siebie. prawdopodobnie zdjęcie tez nie będzie pokazywalo całej treści ; )

    No tak, niestety nadal panuje przekonanie, że tatuaż to kryminał czy bóg wie co jeszcze.
    Ja na szczęście w swoijej pracy nie będę miała tego problemu.
    można zawsze tez nosić dlugie rękawy i to załatwia sprawę.

    redhead, kim chcesz zostać? ; ) i co tam masz na żeberkach?
    ja mam na biodrach trzy tatuaze i musze przyznać, że te miejsca dosyć mocno bolą.

    Essali, przemyśl i idź do studia ; ) moim zdaniem tatuaże sa cudowne i seksowne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...