piątek, 16 września 2011

BeBeauty: peeling do ciała i puder do kąpieli.

Biedronkowe kosmetyki wszyscy uwielbiamy. Wiem, że były miliony notek na ich temat, ale uważam, że każda opinia się liczy ;)


Opakowanie jest bardzo ładne, trochę w stylu Body Shopu ;) Dodam, że bardzo solidne i dosyć wygodne.


Zapach, chociaż nie przypomina mango jest całkiem przyjemny.
Konsystencja: galaretkowata z dużymi drobinami. Uważam, że mogłyby być mniejsze o większym zagęszczeniu. 


(w rzeczywistości, peeling jest bardziej pomarańczowy :) mój aparat<telefon> nawalił)
Po użyciu peelingu, skóra jest miękka i nawilżona. Nie uważam, aby dobrze "peelingował" jednak jako produkt do mycia ciała, który za pomocą kuleczek masuje jest wspaniały. 
Polecam serdecznie, o ile wiem, w niektórych Biedrach jeszcze jest ;)

Kolejnym Biedrowym produktem są pudry do kąpieli.


Nie, nie wytwarzają piany (ilość znikoma). 
Jeśli chodzi o zapach: w chwili wsypywania jest bardzo intensywny, później już go nie czułam. Ale Dawid powiedział, że "ładnie pachnie". 
Na skórze raczej nie pozostaje. (co jest i plusem i minusem)
Myślę, że mój nos się przyzwyczaił do zapachu i dlatego nie czułam go.

Mi bardziej spodobał się pomarańczowo-czekoladowy, Dawidowi ten o zapachu kwiatu wiśni i zielonej herbaty.

Barwią wodę ;)


Po kąpieli skóra jest dosyć przyjemnie nawilżona, ale nie jakoś zniewalająco.
Moim zdaniem za tą cenę warto było je kupić. 

Szkoda, że jest to seria limitowana. Myślę, że sporo osób kupowałoby te kosmetyki, gdyby były w regularnej sprzedaży.

4 komentarze:

  1. Pudry do kąpieli mają opakowania jak jakieś słodycze. :) Z peelingów mam winogrono i chciałabym upolować pozostałe dwa, ale nie wiem, czy mi się to uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chciałam i jeszcze te masła do ciała też.... ALE NIE BYLO JUZ ;CCCC

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam cię, że dopiero teraz ci odpisuję na temat sukienki - kupiłam ją w silesii, ale na pewno jej już nie znajdzie bo były to wyprzedaże pozimowe, a nie teraz letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile się nie mylę, te pudry do kąpieli są nadal dostępne w Auchanie, p 2zl sztuka;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...