piątek, 9 września 2011

Biochemia urody: peeling enzymatyczny.

Peeling enzymatyczny z bromelainą



PRODUCENT
JA
zapach: owsiankowy

TAK: ma bardzo przyjemny zapach, taki owsiankowo-mleczny (niestety później zapach się zmienia i peeling dosłownie śmierdzi)
do: każdego typu cery (wrażliwa: trzeba rozdrabniać peeling)

TAK: peeling jest bardzo delikatny
może być stosowany w trakcie kuracji retinoidami, kwasami i innymi środkami złuszczającymi
TAK: stosuję wraz z kwasami i buźki mi nie wypaliło :)
działa łagodnie

TAK: jak wyżej, ani razu nie podrażnił mojej twarzy (w przeciwieństwie do peelingów mechanicznych)
wygładza skórę

ZDECYDOWANIE TAK!: skóra jest idealnie gładka
rozpuszcza martwy naskórek

TAK: po skórkach nie ma śladu!
oczyszcza

TAK: po użyciu peelingu skóra sprawia wrażenie naprawdę czystej.
nawilża

NIE: nic takiego nie zauważyłam, po peelingu trzeba nałożyć krem nawilżający.
łagodzi podrażnienia

TAK: łagodzi podrażnienia 
otrzymaną papkę nakładamy na twarz, wmasowujemy i pozostawiamy na ok 10 minut. nie dopuszczamy do wyschnięcia maseczki. zmywamy.

faktycznie trzeba utrzymać wilgotne środowisko, co może być uciążliwe. „Peelingowa maseczka” szybko wysycha.


Minusem peelingu może być jego opakowanie. Wiem, że nie istnieje żadna inna opcja, jednak jest to troszkę niewygodne.
Poza tym, jest to mój zdecydowany faworyt! Choć spodziewałam się intensywniejszego działania, to jestem z niego naprawdę zadowolona.


4 komentarze:

  1. Zapach owsiankowy. :D Zastanawiałam się już przy ostatniej recenzji, czym różni się niebieskie tak od zielonego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ten peeling jest niesamowity! Sto razy lepszy od tych z drogerii. Bardzo fajnie wygładza.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uiem tego do końca wytłumaczyć ^^ niebieskie tyczy się cech produktu: np nadaje sie do tego i tego, ma taki i taki zapach/konsystencje.

    zielone dotyczy jego działań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam sobie zrobić niedługo zamówienie z BU, wszyscy polecają ten peeling, więc na pewno go sobie zamówię :D
    Bardzo fajna, przejrzysta recenzja; pomysł z tabelką jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...