środa, 28 września 2011

News

Mam nadzieję, że te offtopowe tematy Wam nie przeszkadzają ; )
Pomyślałam, że miło byłoby czasami napisać coś z własnego życia, żebyście nie pomyśleli, że tylko "testuję kosmetyki" (tak ktoś kiedyś napisał ^^).

Dziś (przedwczoraj) pozałatwiałam trochę ważnych spraw. Zarejestrowałam się do mojej grupy an studiach. Co przyniosło mi ogromną ulgę ^^. Odebrałam również indeks i legitymację w dziekanacie.


Na mojej głowie tylko wf. Powiedzcie mi jak w 15 minut przeteleportować się z bankowej na plac sejmu śląskiego? Chyba pójdę do Hogwartu ;c

Później pojechaliśmy z Dawidem do Ikea na "rodzinne zakupy". Co prawda nic nas jakoś nadzwyczajnie nie zachwyciło, ale wybrałam ładnie pachnące świeczki, kilka kartonowych pudełek, drewniane pudełko z szufladkami na kosmetyki i książkę dla Matiego, siostrzeńca Dawida.


Zapach, który spodobał mi się najbardziej to ten pierwszy, czekoladowy. Natomiast Dawid wybrał środkowy ; ) (ale ma katar, więc i tak go nie czuje ^^)


Prawda, że słooodkiee?!


Mój królik w akcji. Te "szufladki" nadają się świetnie do przechowywania kosmetyków lub innych drobiazgów.


No i zaliczyliśmy rzecz jasna pyszny ikea'owski obiadek ; ) (DROGA IKEO!, JEŚLI SERWUJECIE RAKI TO ZASERWUJCIE TEŻ ODPOWIEDNIE SZTUĆCE ;C)

...ale i tak były smaczne.

Lola, mój królik, rośnie. Z każdym dniem psoci coraz bardziej. Na początku była aniołkiem, ale teraz to jakiś mały szatan! ^^
Dziś przygryzła kabel od mojego laptopa, po czym położyła się bezczelnie na laptopie i czekała, na naszą reakcję...
Oprócz takich wyjątków, jest słodkim, brykającym królikiem i z radością wcina zieleninę z ogrodu.



(to jest jej ulubione miejsce, niestety jest na tyle ciężka by powciskać trochę klawiszy ;c)

Wesele, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć 22 września, było wspaniałe! Wybawiliśmy się nieźle.
Dodam, że od godziny 10 rano do 4 nad ranem hasałam w "foxach", a następnego dnia, moje stopy były jak nowonarodzone^^. Tak więc polecam te wygodne buty.



To chyba na tyle ; ) Paaaaaaaaaaa xxxxx


Ooo jeszcze kilka rzeczy! 19 września przedłużyłam rzęsy. Nie wiem czy jestem z nich zadowolona, zrobię ich recenzję za tydzień, żeby mieć coś więcej do powiedzenia niż aktualnie ^^

a w dodatku odebrałam prostownicę, jest świetna, ale nie radzi sobie ze sztucznymi włosami....


i musieliśmy kupić lokówkę (również remington) która spisała się całkiem całkiem.

9 komentarzy:

  1. uwielbiam ikeowskie świeczki, pachną po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladalas swietnie <3! bardzo mi sie podoba sukienka ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wyszlas na tym zdjeciu!dawid ma szczescie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna.
    i faktycznie jak kim kardaszian :D :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz BOSKIEGO króliczka! Nie wypuszczałabym go z rąk, gdybym miała własnego! <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie :D

    ps. krolis jest przeslodki...

    OdpowiedzUsuń
  7. powiedz mi skąd masz te buty??? to są orginalne foxy JEFFREY CAMPBELL ? i jaka cena? bo chce je na studniówke, z gory dzieki za odpowiedz; )) ps. ślicznie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;) studiujesz na UŚ-u w Katowicach ? ;)też muszę się przedostawać z bankowej na sejmu śl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. już ich nie ma w ofercie. juz pisalam o tych butach.


    tak, ale okazuje sie ze z wf puszczaja nas sporo wczesniej wiec spokojnei jestem w stanie odtrzec na pss.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...