środa, 14 września 2011

Tymczasem....

Czy ktoś próbował może Even Better Clinical Dark Spot Corrector Clinique? W Cosmo dołączyli próbkę Even Better, ale nie tego co chciałam ;c  Czy jest dobry? Jak oceniacie?


Muszę tutaj pochwalić mojego chłopaka, który umył moje pędzle (nie wszystkie, ale te najczęściej używane). Mi się nie chciało ^^ a on spisał się wspaniale.


Rozdaniowa nagroda do mnie dotarła! Kosmetyki pachną śliiiiicznie!


W moim nowym pokoju (w domu Dawida odremontowaliśmy jeden pokój dla mnie) zamieszkał Sasza ;)


Udało mi się wyszperać chustę Vivienne Westwood. Jest bardzo miła w dotyku <3


Po niezwykle nudnym wydaniu Glamour.... (przyznajcie, oprócz artykułu o SJP i kawałka o modzie (fotki gwiazd i ciuszki) nie było tam NIC)


Miło było poczytać październikowy Cosmopolitan :) I przypomnieć sobie, że Cosmo jest 1000 x lepsze <3


I katalog Ikea na 2012 rok ; ) mój egzemplarz pozostał w Gdyni ;c
(zrobiłam już wishlist^^)


A co najwspanialsze, przyszły moje buty <3 Są dosyć wygodne (po półtorej godziny biegania po krzywych chodnikach Katowic (o zgrozo!!!!!!!!!!!!!) nogi bolały mnie tylko troszkę.
Chciałabym znaleźć takie, tylko w wersji ciemnej ;c



11 komentarzy:

  1. cudne butki skad je masz ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mój chłopak nie chce mi umyć pędzli, chociaż w sumie jak sobie wyobrażę jego z moimi pędzlami to chyba jednak wolę zrobić to sama :D
    Glamour kupiłam tylko ze względu na SJP i tylko ten artykuł przeczytałam :P
    Ja właśnie mam w planach odłożyć trochę pieniążków i pojechać zaszaleć do Ikei :D Katalog mnie oczarował, jak zawsze...
    A buty pięęęęęęękne!

    Obserwuję, bo podoba mi się tu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty ze: stylowebutki.pl
    ale pozostala ostatnia para jeszcze...
    podobne sa na deezee, ale nie są "zamszowe" tylko błyszczące i o 3 cm wyższe.

    Ja też się na początku bałam, dawać Dawidowi moje pędzle, ale zaryzykowałam. Wytłumaczyłam co i jak... i robi to świetnie!

    Kocham Ikea, najchętniej bym tam zamieszkała ; )
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. JAK MÓJ PREZENT!? DOBRE SĄ!? :D
    Oparka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo mam nadzieję, że zestaw ci służy ;> haha kochanego masz chłopaka skoro ci pędzle czyści, mojemu mężowi nawet by to do glowy nie przyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Glamour ostatnio schodzi na psy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Craving, sluży! Dziękuję!

    strasznie, a zaraz po nim, pełznie JOY. jdynie cosmo pozostaje...
    a wraz z upadkiem ich jakości rosna ceny ; )
    niedługo będziemy płaciły 10zł za magazyn.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby się dobić można porównać jeszcze wydanie brytyjskie Glamour do polskiego... Nie dość żę jest 3 razy grubsze to naprawdę sto razy ciekawsze, tematy o gwiazdach nie są tak okrojone;)
    W naszym wydaniu zawsze dobry jest felieton Marcina Prokopa, nie zawsze trzeba podzielać jego poglądy, ale sam sposób, styl wypowiedzi jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie myślałaś o oryginalnych litach?

    OdpowiedzUsuń
  10. TO SĄ FOXY. nie wszystko Campbella to Lity ; p
    tzn odpowiednik foxów.


    lity same w sobie mnie aż tak nie jarają.
    podobaja mi się, ale nie na tyle, aby kupić je.
    gdyby były dostępne w sklepach w polsce to bym kupila.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...