wtorek, 18 października 2011

BIOCHEMIA URODY Tonik z kwasami aha/bha

Tak, długo nie wiedziałam co o nim napisać. Bo tak naprawdę jest to produkt, którego działanie w ogormnym stopniu zależne jest od złuszczania.
A z kolei złuszczanie niekoniecznie może wystąpić!



PRODUCENT
JA
zapach: chemiczny
Niezbyt przyjemny
Postać: mleczny płyn
mętny i delikatnie oleisty
można stosować: 1-2 razy w  tygodniu
Gdy używałam płynu 1-2 razy w tygodniu nie było żadnych efektów. ŻADNYCH. Później stosowałam codziennie wieczorem. A na to gruba warstwa kremu. Przez miesiąc nie zeszedł mi ani jeden płatek skóry! Pewnego dnia jednak obudziłam się z ogromnymi płatami schodzącymi  czoła ^^ Nie wiem czemu, może jakieś chwilowe osłabienie organizmu. Teraz znów działa delikatnie.
dodam, że jest bardzo wydajny.
do pielęgnacji: całego ciała
Tak, szczególnie polecam na dekolt, ramiona...no i rzecz jasna buźkę ; )
Dla każdego typu cery
Uważałabym na cerę suchą i wrażliwą. Często po nałożeniu odczuwamy delikatnie szczypanie i ściągnięcie.
mini-kuracja złuszczająca o działaniu przeciwstarzeniowym
Tak to można nazwać. Słowo mini jest tutaj na miejscu ; )
 reguluje odnowę komórek skóry
Używany systematycznie, być może. *
spłyca drobne zmarszczki,
Tak, skoro złuszcza naskorek, to spłyca zapewne zmarszczki. Po użyciu widocznie napina skórę (delikatny efekt liftingu ^^)*
 poprawia koloryt
Nie zauważyłam, chyba że weźmiemy pod uwagę fakt, że delikatnie rozjaśnia ślady potrądzikowe….*
wpływa na produkcję kolagenu skóry
NIE-WIEM*
zwiększa jej elastyczność i jędrność. 
NIE-WIEM*
Nawilża i wygładza
Wygładza, chociaż zaraz po użyciu skóra się lepi. Nawilża, ale konieczne jest używanie dodatkowo kremu nawilżającego.
Działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie i komedolitycznie (czyli pomaga w oczyszczaniu porów skóry i redukcji zaskórników).
Zauważyłam, że działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie (pomaga, gdy wyskoczy nam niespodzianka) czy oczyszcza pory i redukuje zaskórniki? Bez szaleństw.
Przyśpiesza gojenie wyprysków oraz wspomaga redukcję blizn i śladów potrądzikowych.
Tak jak wyżej napisałam, przyspiesza.
Jeśli chodzi o blizny to jeśli produkt złuszcza skórę, to automatycznie blizny staja się mniej widoczne (to tak jak ze zmarszczkami) Więc delikatnie je redukuje, ale to naprawdę w niewielkim stopniu.*
 Intensywnie złuszcza
zależy od skóry i sposobu użycia
Wspomaga walkę z przebarwieniami pigmentacyjnymi i pozapalnymi (ślady po wypryskach).
W niewielkim stopniu *
Zapobiega wrastaniu włosów po depilacji. 
Zależnie od reakcji na produkt*
pomocny w przypadku rogowacenia, łuszczenia i przesuszenia skóry.
Zależnie od reakcji na produkt*































































* związane głównie ze złuszczaniem naskórka. Jeśli podczas używania produktu Wasza skóra nie łuszczy się, to moim zdaniem efekty, o których zapewnia producent nie będą miały miejsca.

Nie wiem czy kupię go ponownie bo wolałabym produkt, którego działania jestem pewna. Nie podoba mi się, że długo nie działa i nagle bum! działa i to jak!
Co prawda skóra po użyciu jest napięta (efekt liftingu) ale klei się, co nie jest wygodne i przyjemne.

5 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem, ale chyba zrezygnuję. Liczyłam na większe złuszczanie, ale producent rzeczywiście zaznacza, że jest to tonik delikatny. W takim razie czas wybrać się do Sephory i zobaczyć toniki złuszczajace z Clinique, myślę, że będą troszkę mocniejsze.
    Dzięki za recenzje, bardzo się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam 3 kroków clinique i ten złuszczający tonik jest BARDZO DELIKATNY. jesli o ten Ci chodzi.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponawiam pytanie, na które oczekuję odpowiedzi od dłuższego czasu, mogłabyś podać tytuły i autorów utworów, które wykorzystałaś w filmiku "Ballerina make up"?

    OdpowiedzUsuń
  4. kamp! breaking a ghost heart (jakoś tak)i le jaguar z tego co pamiętam
    ale reki nei dam sobie uciąć ;P
    ten zespoł to kamp! więc poszukaj;)

    i przepraszam za opoznienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma sprawy i wielkie dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...