wtorek, 25 października 2011

Czas na Halloween...

Zbliża się Halloween, czyli pretekst do szalonych przebrań i charakteryzacji. Możemy puścić wodze fantazji i przeobrazić się w jakąś straszną kreaturę.

Obejrzałam kilka filmów na yt o charakteryzacjach i postanowiłam spróbować.
Nie jest to nic wspaniałego, ale całkiem realistyczne, prawda?





(tutaj możecie zobaczyć strupa/poparzenie/ranę troszkę "od kuchni")

niestety nie mam żadnych charakteryzatorskich gadżetów, które pomogłyby mi w tym. Nie mam tez oszałamiających zdolności i wprawy....
pod ręką miałam niewiele kosmetyków,  jednak jeśli czas pozwoli to postaram się zrobić coś ciekawszego ; p

2 komentarze:

  1. Ale fajny efekt, uzyskany zwykłymi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak już zlizałeś dżem z ręki to zacznij się leczyć ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...