sobota, 19 listopada 2011

Blend-a-med Whitestrips Luxe

Juz dawno chciałam je kupić, jednak miałam pewne wątpliwości. Obejrzałam jednak kilka filmow na youtubie, poczytałam opinie w sieci, popytałam znajomych i postanowiłam spróbować.


 Wybrałam Blend-a-med Whitestrips Luxe (10%!), chociaż zastanawiałam się nad Crestem, Perłą i milionem innych produktów.

Paski kupiłam na allegro (około 60zł), ale w Rossmanie jest teraz promocja i paski Blend-a-med (tylko, że 8%) są dostępne w cenie 50 zł.

   

Na początek wspomnę, że moje zęby są dosyć białe z delikatnym niebieskim odcieniem. Nie mam żadnych dziur, ubytków i innych defektów. Nie mam popękanego szkliwa, ani nadwrażliwości. Moje dziąsła również są zdrowe.
Wspominam o tym, bo chcę, żebyście wiedzieli w jakich "warunkach" stosowałam paski i jeśli Wy macie jakiekolwiek problemy stomatologiczne to skonsultujcie to z dentystą.



Ważne jest, aby przed użyciem pasków nie myć zębów! (Ja zagapiłam się i raz popełniłam ten błąd i uwierzcie...nie róbcie tego ;>)

Żel bardzo wysusza skórę. Podczas kuracji, nie mogłam nawilżyć ust. Cały czas były suche.


Tutaj jest porównanie tych pasków do ich poprzedniej edycji. Dla mnie jedyna znaczącą różnicą jest stężenie 8%/10%  i wielkość pasków (luxe są troszkę większe).


Powinniśmy używać paski 2 razy dziennie po 30 minut. Przez 7 dni ;> Moja kuracja trwała nieco dłużej....


W opakowaniu jest 14 podwójnych pasków i instrukcja obsługi. Szkoda, że nie dołączyli szablonu, dzięki któremu można by sprawdzić kolor zębów.

Każdy "zestaw" jest w osobnej saszetce, co jest bardzo wygodne i higieniczne.




Niestety paski są dosyć małe. Jeśli chodzi o szerokość to sięgają do czwórek, jeśli chodzi  o długość to po drugiej stronie sięgają do 3/4 zęba. (Ale ja mam długie zęby ; D)

Plastikowe paski maja na jednej stronie warstwę żelu. Niestety nie trzymają się zębów, ślizgają się po nich, spadają, zsuwają się.
Nie kichajcie i nie kaszlcie (bo paski wylecą Wam z buzi ; > A najlepiej nie mówcie i trzymajcie język w jednym miejscu ^^.


Tak wyglądają przyklejone ;D (nie mam krzywej buzi, ale starałam się ukazać jak najwięcej zębów nie uśmiechając się)


Po kilku chwilach wasza ślina zacznie się pienić. Woda aktywuje żel.
Pamiętajcie, aby wcisnąć paski w przerwy między zębami .

A oto instrukcja obsługi, którą warto przeczytać : D



Mniej więcej tak wygląda zakładanie pasków ;)



Efekt widać w trzecim dniu używania pasków. Czwartego dnia spotkała mnie niespodzianka. Oprócz śnieżnobiałych zębów poczułam ból. Może nie jakiś okropny, ale jednak ból. Mogłam to przewidzieć bo wiadomość ta jest zawarta w instrukcji. Zrobiłam dwa dni przerwy (piątego dnia nic mnie już nie bolało). Zużyłam resztę pasków i zakończyłam kurację.
Co prawda moje zęby nie były żółte, ale teraz są naprawdę śnieżnobiałe. Zmiana jest widoczna, może ja jej nie widzę, aż tak mocno, jednak wszyscy moi znajomi pytają się, co zrobiłam z zębami, bo wyglądają teraz pięknie.
Dodatkowym plusem jest to, że przez cały dzień mamy uczcie czystych zębów (takich śliskich, jak zaraz po umyciu)

Czy było warto? Tak! Czy zrobię to ponownie? Raczej nie. A jeśli już to może za kilka lat. 
Musimy pamiętać, że Paski Blend-a-Med Whitestrips to nie jest produkt do częstego użytku. Jest to na pewno jakaś ingerencja. Myślę, że jeśli robimy takie zabiegi naprawdę rzadko, to nie jest to niebezpieczne, jeśli jednak  używamy takich produktów często  i nie przestrzegamy instrukcji obsługi to może się to skończyć uszkodzonym szkliwem i dalszymi problemami.


Od siebie dodam, że najlepsze szczoteczki to : miękkie i gęste, beż żadnych bajerków ;>

Co wy sądzicie o takich paskach? Używaliście je kiedyś?

6 komentarzy:

  1. ja jestem w trakcie stosowania paskow wybielajacych Crest 3D White Whitestrips Advanced Vivid. Dzisiaj mialam 4 dzien. Moj naturalny odcien zebów jest raczej żółtawy i do tego dochodzi osad od kawy, herbaty itp. a czy widze roznice po 3 dniach??? wydaje mi sie ze zeby mam troche jasniejsze. Zostaly mi jeszcze 3 paski bo nie kupilam calego pudelka (na 14 dni) odrazu ale dokupilam sobie wczoraj mocniejsza wersje tych paskow zeby dokonczyc kuracje :)
    Mój zestaw wyglada prawie identycznie jak twoj blend-a-med z tym ze crest ma troszke inny kształt paska na dole. No i ja nie narzekam moje trzymaja sie bardzo mocno i nie slizgaja sie - moge normalnie rozmawiac a przy sciaganiu czasami mialam problem żeby odczepic od zeba :) i zgadzam sie crest jest takiej samej dlugosci i nie siegaja dalszych zebow - mogly by byc dluzsze...
    Pozdrawiam i dodaje blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, że Perła jest mniej szkodliwa dla zębów niż te White Strips.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już któryś raz spotykam się z tym (tak było też i w moim przypadku), że czwartego dnia występuje ból :)
    Ja przerwałam "kuracje", za bardzo się bałam, bo miałam jednego zęba niezupełnie zdrowego. Jak tylko podleczę, wypróbuję paski na nowo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam białej perły, jest rewelacyjna *____*

    OdpowiedzUsuń
  5. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mnie przekonałaś. ;) Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...