wtorek, 1 listopada 2011


Kiedy zbliża się zima, na dworze jest chłodno, a nasza skóra jest szorstka i słabo nawilżona, kupuję oliwkę dla dzieci. 
Nie nie znam lepszego sposobu.


*wygodna aplikacja (możemy dodać troszkę do wanny, albo wetrzeć w wilgotną jeszcze skórę po kąpieli.
*przyjemny zapach (bardzo naturalny, ciepły)
*szybko się wchłania 
*pozostawia na skórze delikatny film, nie da się go wyczuć tak jak w przypadku maseł do ciała, to taka delikatna powłoczka.


*bezpieczna (jeśli noworodki mogą ją stosować to my z pewnością! nawet osoby z alergiami i wrażliwą skórą)
* skutecznie nawilża skórę


*bezpieczne opakowanie (mam na myśli to, że wrzucając ja do walizki, torby, czy może w razie upadku, pojemnik nie otworzy się)
tym samym utrudnia nam otwarcie kosmetyku pod prysznicem....

Uważam jednak, że to produkt, którego warto używać.

 Kolejnym kosmetykiem dla dzieciaczków, który polecam to chusteczki mokre.


Tym razem wybrałam Huggies pure ;)


producent nas nie okłamuje ^^ bo używając chusteczek mamy wrażenie, jakbyśmy używali delikatnego kawałeczka materiały zanurzonego w wodzie.


Co najważniejsze nie pozostawiają tłustej powłoczki (tak jak inne chusteczki)


Chusteczki pachną wodą(czyli niczym) i nie zawierają alkoholu (nie podrażniają)




Ja używam ich bardzo często. Nawet do demakijażu (jeśli nie mam pod ręka nic innego). Są niezawodne w podróży czy w szkole ; )


Tak wyglądają chusteczki, są naprawdę przyjemne w dotyku i użytkowaniu.
Niestety jest ich tylko 64 w opakowaniu ;c

3 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię oliwkę :) Bardzo często jej ostatnio używam, bo mam bardzo suchą skórę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie oliwki Johnson's. :) Mają chyba najpiękniejsze zapachy ze wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam oliwkę
    Bambino ale chyba więcej jej nie kupię, husteczki nawilżane zawsze mam w domu i teraz ostatnio polubiłam te z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...