środa, 7 grudnia 2011

Mikołaj przyszedł....

...i zostawił prezenty + częściowa wyprawa po prezenty na gwiazdkę ; D

Tym razem mój mikołaj obskoczył perfumerie i tym podobne miejsca.
Wyprawę ubraniowo-gadżetową zostawił sobie na później. (do tego potrzeba więcej sił i nerwów)


Muszę powiedzieć, że jedna z rzeczy, którą lubię w okresie świątecznym, to to, że w każdym miejscu panie pakują nam nasze prezenty.

Zarówno Sephora...

...jak i Marionnaud robią to w bardzo elegancki sposób (zwłaszcza M!)


...no i świąteczna muzyka, która wprowadza nas w świąteczny, beztroski nastrój.

Musze też powiedzieć, że te dwie zapakowane rzeczy to już prezenty gwiazdkowe i to, że są już zawinięte w papier pomaga mi w "nieotwieraniuich" przed gwiazdką ; D
(to świetny sposób! polecam go ; ))

No i czas na prezent od mikołaja D i mikołaja MamaiTata!

Zdecydowałam, że czas na inglotową paletkę. Na początek wybrałam taka mała, na 3 cienie (zależało mi na czymś, co mogę nosić w kosmetyczce w takiej skondensowanej formie, bo palet z milionem kolorów mam sporo)


Lakier w ślicznym kolorze, był także miłym prezentem. Mam go właśnie na paznokciach i kojarzy mi się właśnie z zimą i świętami ; )

A do tego wyszperałam szminkę F&F!! Uwierzycie? W tesco extra w tej części pasażowej gdzie jest "kącik kosmetyczny (bardzo fajny muszę powiedzieć...) znalazłam szafę z kosmetykami f&f. wszystkie bardzo eleganckie, ciekawe. 
Niestety, pani powiedziała mi, że jestem pierwsza osoba , która kupiła cokolwiek z tej szafy.... szkoda. Dziewczyny, bierzcie się wobec tego do roboty!


Dodam tylko, że szminka ma śliczny koralowo-brzoskwiniowy kolor i jest miła w aplikacji. Jej dalszą recenzję dodam, gdy tylko przetestuję kosmetyk ; D


Obok kącika urody, było bistro z jedzeniem, które same możemy skomponować. No wiecie, bierzemy tackę, talerzyk, sztućce i wybieramy co chcemy. Muszę powiedzieć, że jest spory wybór i jedzenie jest całkiem smaczne. W dodatku wnętrze tego bistra jest niezwykle przyjemne.


W tym momencie zakończę moje świergotanie o prezentach....
.... albo nie....
....bo może wy mi pomożecie. 

Prezent dla siostry załatwiony, dla mamy również, pozostał tata. (drogi tato, wierzę, że nie jesteś wiernym czytelnikiem mojego bloga kosmetycznego, co nie oznacza, że Cię nie zapraszam do obserwacji)
Co kupić tacie??????????????


A wy? Jakie podarki przyniósł Wam Miko? A może u Was tradycją są pyszne słodycze?

16 komentarzy:

  1. Super prezenty, u nas na Mikołaja prezenty dostajemy symboliczne, za to pod choinką można znaleźć istne cuda :)
    Jeśli chodzi o tatę, to zawsze dobrym rozwiązaniem jest dobry alkohol ;) Mój zawsze dostaje jakieś kosmetyki a'la pianka do golenia, często swetry, krzyżówki, jakieś książki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda ta pomadka na ustach - mam nadzieję że nam zaprezentujesz :) co do prezentu taty... myślę że najlepszym rozwiązaniem męskiego prezentu jest zawsze bielizna lub perfumy :) albo jak napisała koleżanka wyżej, jakiś lepszy alkohol.
    Czytałam kiedyś Twojego bloga na p h o t o b l o g
    i z przyjemnością będę zaglądać również tutaj :)
    Pozdrawiam / Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. moze miniaturka samochodu z jego młodości? takie rzeczy fajnie wyglądają na "meskim" biurku ;) albo cos praktycznego, moze podpowiedz czym sie zajmuje zawodowo, bo np tacie prawnikowi polecilabym pioro ale np tacie elektrykowi juz nie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje prezenty mikołajkowe od rodzinki, to tusz kobo, rozświetlacz z limitki essence, piękny czerwony biustonosz i zestaw do depilacji (krem + balsam) no i mnóstwo słodyczy :D.

    co do tatowego prezentu: książka, płyta, alkohol, jakaś nowinka technologiczna, alkohol, dodatek (typu pasek, zegarek), może coś kolekcjonuje? (to wtedy coś do kolekcji) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminkę pokażę rzecz jasna ; )
    haha samochód z jego młodości byłby zabawny ^^ ale mało efekowny. Mój tata ma 43 lata, przypomnijcie sobie czym wtedy jezdzono ; ))))

    Mój tata pracuje w sztabie wojskowym, ale to Wam niewiele powie, to mistrz komputerowy ^^ dlatego wszytskie gadzety byłyby wspaniałe. jednak, gdy przedwczoraj szukałam takiego własnie gadzetu w silesi, to kazdy wydawał mi sie ciekawy, ale słabo wykonany.

    Chyba tak jak mówicie, pozostane przy zapachu jakimś. Tego nigdy za wiele. A ponieważ nei mieszkam juz z rodzicami, to nie wiem, co aktualnie maja a co się np akurat skończyło ;)

    teraz więc pozostaje mi poszukac delikatnie pieprzowego, męskiego zapachu ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. T.Mugler ma cudowny właśnie pieprzny zapach, lecz jest to zakup kosztowny...

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym roku moja siorka załatwiła prezent dla taty - jakaś buteleczka alkoholu z Rumunii :) więc jak widzisz alkohol chyba wygrywa jako propozycja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nie wygra, rodzice mają pełen barek ciekawych alkoholi.
    nie zabłysnę....

    ale zostane przy tym zapachu ;' D

    OdpowiedzUsuń
  9. ten lakier Inglot to nie jest przypadkiem 996? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie notki, które nie są tylko w miare obiektywną recenzją kosmetyków, ale też dodajesz w nich coś od siebie, coś ze swojego życia są dużo lepsze i miło się je czyta, tak trzymaj! :) mam nadzieję, że będzie tu coraz więcej 'Ciebie' :) i wiem, że z założenia to ma być blog kosmetykowy, ale myślę, że wszyscy bardzo by sie ucieszyli gdybyś czasem pokazała jakieś ciuchy, dodatki, czy napisała o tym jak spędzasz wolny czas :) trzymaj się cieplutko i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdalena zainspirowała mnie do założenia własnego bloga kosmetycznego - mam nadzieję, że Magdalena nie będzie mi miała tego za złe ;)) i również kocham czytać jej notki z życia wzięte, ogólnie śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty są rewelacyjne zwłaszcza te z inglota ;) a same opakowania bajeczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam:)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W kwestii prezentu dla taty: ja ostatnio kupiłam mojemu porządny pędzel do golenia. :) Tatowie często w tej kwestii kupują byle jakie, a porządny zawsze się przyda. ;)
    Ewentualnie krawat, ale porządne skórzane rękawiczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...