piątek, 23 grudnia 2011

MIYO Super Lash 3in1 action!

 Kupiłam ten tusz jakieś 2 miesiące temu. Używam go codziennie i bardzo lubię :)


Okej, opakowanie do najporządniejszych nie należy... mam na myśli, że wszystko jest naklejone. A z drugiej strony napis się nie zdziera, nic się nie odkleja, wszystko jest czyste i schludne.


Motyw koronki jest dosyć fajny ; ) przykuwa wzrok.


Na naklejce napisane jest, że jest to tusz pogrubiający z sylikonową szczoteczką...


Ale na tuszu napisane jest, że robi wszystko ; D Ponadto jest przetestowany okulistycznie (?).
Buteleczka zawiera 12 ml.


Jego cena to 7zł i 42gr. Myślę, że to mało i każdy może sobie na niego pozwolić.


Szczoteczka wygląda w ten sposób i jest bardzo twarda. Nabiera całkiem sporo tuszu, a przy tym rozdziela rzęsy i pozwala nałożyć baaaaaardzo wiele warstw.

Pewnego dnia, oglądałam serial i miałam dużą ilość czasu. Nałożyłam bardzo dużo warstw, każdą dodatkowo wyczesując grzebyczkiem.
Na końcu osiągnęłam efekt sztucznych rzęs. Naprawdę wyglądały jak sztuczne rzęsy. Ale tak jak mówię, było to wieeeeeleee warstw.


Tutaj mam 2 warstwy. Warto dodać, że ten tusz jest na początku bardzo rzadki. (to nam ułatwia nałożenie tych warstw i rozczesywanie ich, ale też odbija się na powiece i to dosyć mocno, co jest uciążliwe) Po półtorej miesiąca tusz gęstnieje i już się nie odbija, ale też robi grudki.



Tak wygląda po półtorej miesiąca. (Po całym dniu noszenia) 2 warstwy.


Jego sporym minusem jest to, że szczoteczka jest długa i można się nią umazać w kąciku ;> no i rzecz jasna słaba dostępność.

Tusz oceniam na bardzo dobry. Najlepszy jest, gdy ma około miesiąca. Nie jest wtedy zbyt rzadki, ale też nie jest za gęsty.  Później nadaje się do wyrzucenia. Niestety...ale za tą cenę może być.



3 komentarze:

  1. podoba mi się opakowanie :) bardzo ładne :) na oczkach efekt jest całkiem fajny :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi bardzo przypadł do gustu, jeden z najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena i opakowanie bardzo mi się spodobały więc zapewne przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...