poniedziałek, 26 grudnia 2011

Prezenty świąteczne ; )

Na początku nie chciałam dodawać tego posta...ale później dostałam kilka próśb na formspringu właśnie o pokazanie podarków... no i tyle bloggerek dodało podarkowego posta ; )

 Bardzo chciałam zrobić jedno ładne zdjęcie, ale nie wyszło mi....więc macie wszystko osobno.


Elfowy zestaw. Bardzo chciałam go wypróbować i jest wspaniały. Takie ładne kolory <3


Lakiery, na które dawno już miałam ochotę : ) Ten złoty jest piękny.


Pudrowy komin :D



Perfumy Chloe Love (są pięęękneee!)


Rzecz do rzęs z Sephory. Bardzo fajna, bardzo przydatna ;)


Carmex, za poprzednimi edycjami nie przepadałam, ale ta jest o niebo lepsza. Inny zapach, smak... a najlepszy jest ten delikatny różowy kolor na ustach ; )


Wkład do paletki inglota.


Rajstopy ^^ 


Bluzka.



Kosmetyczka (moja mama się zlitowała, chyba było jej żal mojej starej kosmetyczki)

A reszty Wam nie pokażę.... ^^
....albo pokażę coć lepszego ; D


moje aniołki ; )

....a teraz czekam na ten najważniejszy prezent :D

22 komentarze:

  1. Świetne prezenty, oj chciałabym dostać te perfumy..! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kosmetyczka! :D Tez by mi sie taka przydała

    OdpowiedzUsuń
  3. ta ksometyczka jest bardzo pojemna ;o wygląda na dosyc małą a napakowałam w nią milion rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz koniecznie czym jest owa tajemnicza "rzecz do rzęs z Sephory", ponieważ ja się na takich różnych rzeczach, znam słabo i nie widzę co to. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę fajna rzecz ; )
    z jednej strony jest grzebyczek do rozczesywania. Tylko, że dużo bardziej ostry - lepiej rozczesuje rzęsy.
    Z drugiej strony mamy taka podkówkę którą przykładamy do oka, gdy malujemy rzęsy. dzięki temu nie brudzimy górnej powieki (przydaje się, gdy się spieszymy, albo mamy długie rzęsy)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak troszkę jej poużywam to zrobię recenzję, bo to naprawde ciekawe moim zdaniem ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. na co tak strasznie czekasz ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNA bluzka!
    I czekam z niecierpliwością na recenzję tej rzeczy do rzęs z Sephory, bo wydaje się być mega przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś pokazać w najbliższym czasie jak lakiery prezentują się na paznokciach, jak się nimi maluje? Jestem baaaardzo ciekawa, w szczególności ten ''kolorowy z essence'. PROSZĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chloe są piękne - przetestowałam na własnej skórze:)

    Pozdrawiam, Poly

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz zamiar brać udział w jakiś, ostatnio baardzo popularnych, zabawach/ rankingach/postanowieniach/etc. blogowych?
    Pozdrawiam Magdalena :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zapach jest zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jest, chodzę i go wącham. jest ciepły i pudrowy i taki elegancki. Jak się skończy, chyba kupię sobie większy flakon. Podczas zakupów nie byłam pewna, ale teraz...

    Czy będę brała udział w zabawach blogowych? w jednej zabawie na pewno, bo juz napisalam notkę (jest w roboczych i czeka sobie)

    lakiery pokażę, właśnie mam je na paznokciach. Są super.

    Jutro chyba prezentów ciąg dalszy ; D więc będzie aktualizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. a skad kosmetyczka? mama zdradzila sekret? :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ten "biały" lakier jaki daje efekt ?
    aaa, masz ten super z Essence z brokatem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. od kilku godzin jestem szczęśliwą posiadaczką lakierów essence, ISTNE CUDA! kocham je, i jestem ciekawa czy podzielasz moje zdanie. Są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, ze tutaj zawracam ci głowę, ale formspring nie chce dac mojego pytania ;C
    czy na sylwestra (mala domowka) mozna ubrac pudrowe krotkie spodenki z wysokim stanem i np kwiatowy gorset, czy lepiej koronkowe body biale? z góry dziekuje za odpowiedz!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. obydwie opcje są okej. może dodaj jakiś króciutki sweterek lub marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
  19. tak wlasnie pomyslalam, ze marynarka do tego. dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta rzecz, to zalotka ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem, że jest tak napisane, ale zalotka to nie jest.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...