sobota, 24 grudnia 2011

Święta Bożego Narodzenia ;)

 Chciałabym życzyć Wam wszystkim zdrowych, spokojnych, pełnych miłości i radości Świąt :)

Być może niektórzy z Was, tak jak ja, traktują święta tylko (i aż) jako czas spotkań z najbliższymi, czas spokoju i relaksu.

Tak wygląda nasza choinka ;) Ja i moja mama co roku mamy nadzieję, że reszta rodzinki (czyli tata i Marta) pozwolą nam powiesić jednokolorowe bombki i białe światełka. Ale oni nigdy na to nie pozwalają.
Oczywiście choinka u nas zajmuje 1/3 pokoju .... ale jak pięknie pachnie!


Moja mama ubierająca choinkę. Zawsze się zarzeka, że tego nie lubi, ale zawsze pierwsza zaczyna przystrajać ją.


Pomarańcze z goździkami. Cudownie pachną, kojarzą mi się tylko ze świętami ; )
(ta biedna pomarańcza należy do mojej siostry ^^)


Z pewnością dodam jeszcze kilka zdjęć ; ) 
Nie mogę doczekać się jedzonka i prezentów. Jedyne czego mi brakuje to mojego Dawida ;)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...