poniedziałek, 2 stycznia 2012

5 kosmetycznych noworocznych postanowień + sylwester.

Tag zaczerpnęłam od redhead. Myślę, że to całkiem fajny sposób, aby trzymać się nowych postanowień. Zawsze można zajrzeć na bloga i przypomnieć sobie, o postanowieniach :)

Tumblr_lrogj6ohto1qkf924o1_500_large

Moje postanowienia:

1. Będę nawilżać usta! Nie dopuszczę, aby były spierzchnięte, a tym bardziej nie będę ich zagryzać.
2. Będę regularnie robiła hennę brwi i nanosiła na nie odżywkę.
3. Będę utrzymywała porządek w kosmetykach, nie będą walały się po całym pokoju i łazience.
4. Regularnie będę nakładała maseczki na twarz. Szczególnie te domowe, własnoręcznie zrobione.
5. Będę piła dużo wody i jadła regularnie.

Śladem Rudej, zachęcam do zabawy wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na Tag'a ;D

A teraz dodam kilka zdjęć z sylwestra. Ostatecznie spędziliśmy go w górach, ze znajomymi.


Oto my, niestety zapomniałam zrobić zdjęcia na początku zabawy. 
Większość z nich jest zrobione chwilkę przed północą i chwilę po.

Ktoś prosił o zdjęcie tego jak będę ubrana pomalowana i uczesana.
Nic nadzwyczajnego, bo ostatecznie nie miałam na to zbyt wiele czasu.
Jeśli chodzi o ubranie to: sukienka z perełkowym kołnierzykiem, granatowy sweterek (było zimno ;c), czarne rajstopy i koturny, które zamieniły się w uggi ^^.

Makijaż: tak jak zwykle + sztuczne rzęsy. Na paznokciach miałam frencza.

Włosy: miałam ładnego kitka na boku, ale później w wyniku śniegu, tańców i tysiąca innych rzeczy na głowie miałam wszystko.




Taki widok mieliśmy rano z okna.
Żałuję jedynie, że nie zrobiłam podobnego zdjęcia w nocy, bo było piękniej.


i Dawid o 9 rano :)


7 komentarzy:

  1. śliczny mieliście widok ^^
    aż dech zapiera, że miałaś siłę o 9 rano robić zdjęcia oo.
    Ranny Ptaszek?

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe spokojnie, poszłam pozniej spac i spałam do 13.
    inni mnei obudzili. a obudzili się po to, aby zastanowic się czy dalej beda spac, po czym spali tak jak ja do 13.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jesteś i ten kołnierzyk <3

    też miałam zajebisty widoczek z okna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sylwestrowy makijaż;)
    Też byłam w górach i było bardzo fajnie. W koncu można było się porzucać śnieżkami;)
    Zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O nawet twój dawid fuck you ci pokazuje.

    ciekawe dlaczego twoje postanowienia noworoczne są aż tak prymitywne i egoistyczne, tylko dotyczą ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie dziecko,
      co do Dawida, to blagam troche dystansu do tego.

      a co do postanowien, to moze dlatego, ze sa to postanowienia kosmetyczne a nie moje dotyczace mnie. taka zabawa, ktos rozpoczyna i zaprasza innych do zabawy.

      ostatecznie postanowienia noworoczne powinny dotyczyc nas, a nie kowalskiego,....

      ALE MOZE SIE MYLĘ. na przyszlosc czytaj uwaznie notki i nie ociekaj żółcią.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...