sobota, 14 stycznia 2012

F&F lips

Jakiś czas temu, mówiłam Wam o stoisku F&F w tesco z całkiem fajnymi kosmetykami ;)
Ja wybrałam szminkę. spodobał mi się jej kolor.


opakowania są eleganckie, proste.




Muszę powiedzieć, że wybór jest niewielki. To taka jakby "próbka".


kolor to penny lane (bardzo zbliżony do koloru ust)




tak wygląda na ręku. Ma satynowe wykończenie. Usta uprzednio warto dobrze nawilżyć, bo podkreśla skórki i załamania.


po lewej stronie jest szminka, natomiast po prawej stronie moje naturalne usta.


Podsumowując, szminka nie jest zła, ale znam lepsze, za niższą cenę.

Jakie są wasze wrażenia? Znacie kosmetyki F&F?

9 komentarzy:

  1. co ja bym dała za Tesco ze stoiskiem kosmetycznym F&f. Jedyne co u nas znajdę to malutki market z samymi spożywczymi produktami. A mieszam w dużym mieście ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. a ile kosztuje ta pomadka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, ponieważ nie testuję zbyt wielu kosmetyków a Ty przerobiłaś z tego co widzę co nieco, jaka firmę poleciłabyś jeśli chodzi o pomadki? Nie znalazłam jeszcze pomadki która by nie uwidaczniała skórek i załamań na ustach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. czy te kosmetyki faktycznie są warte swojej ceny ? bo jak zobaczyłam lakier w cenie 20 zł .. to sporo moim zdaniem , a mam wrażenie , że te kosmetyki nie są najlepsze jakościowo .

    OdpowiedzUsuń
  5. Roxy, ostatnio spodobały mi się szminki essence, mam suche usta, wiecznie spierzchnięte, a szminka essence jest na wpól transparentna, stopniowo można dodawać kolor.
    troche przypomina w konsystencji chanel rouge allure (i to jest numer jeden w szminkach moim zdaniem...)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co do tego czy są warte swojej ceny.... ciężko powiedzieć. one nie są złej jakości, są naprawdę dobre, ale faktycznie ceny są niemal takie jak te inglota....
    myślę ze warto kupić coś, chociażby po to, aby się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przypomina, opakowaniem etc., produkty z Topshopa. Niestety, jeszcze nie miałam okazji obejrzeć kosmetyków F&F a szkoda, bo chętnie bym je sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w mieście jest tesco,jednak są w nim tylko ubrania z F&F...bardzo żałuję,że nie ma kosmetyków,na pewno bym coś kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...