poniedziałek, 13 lutego 2012

Złote, barokowe paznokcie.

Podczas sesji, przed pewnym egzaminem postanowiłam obciąć paznokcie (nie wiem czemu). Więc mam teraz niesamowicie krótkie paznokcie, a moje palce wyglądają jak serdelki ;( Pozostały mi jednak zdjęcia sprzed sesji i mojej akcji ścinamypaznokcie.



Do tego mani użyłam tych dwóch lakierów. (brokatowy topper tylko na jeden paznokieć każdej ręki)


i do tego użyłam jeszcze złoty bulion (to chyba tak się nazywa, takie malutkie kuleczki) i wielokolorowe cyrkonie.

Chętnie dodam tutorial, ALE JAK MI PAZNOKCIE ODROSNĄ ;(
chociaż, w sumie nie wiem czy jest sens robić tutorial tak prostego mani.

4 komentarze:

  1. prosty ale bardzo efektowny jest!

    Pozdrawiam, http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie kojarzą się z barokiem (:

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetny ten złoty lakier

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...