sobota, 17 marca 2012

TAG: muszę to mieć!!


 

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Otagowała mnie Pandorzyca ; *

1. Holograficzny lakier do paznokci! (a najlepiej całe stado takowych) Ommmmm.....są takie piękne, takie cudowne....że nie mogę nigdzie znaleźć tego najwspanialszego.... Jakie dostępne w Polsce lakiery możecie mi polecić?

 
makeupwithdrawal.com 

 
lazybeautiful.com 

2. Nowe pędzle! Jeszcze nie wybrałam, czy maestro, czy hakuro, a moze realtechniques? Jakieś rady?

 
maestrobrush.polish.ru 

 
dennyrose.pinger.pl 

3. Revlon Lip Butter! Omnom nom, tak soczyście wyglądają! Kupiłabym chyba wszystkie! I kupię w końcu!

 

 
xsparkage.com 

4. Kosmetyki Dainty Doll <3 Nikola Roberts i bladzioszki. czy może być coś wspanialszego? 
Dainty Doll 
5. Toaletka <łzy pingwina>  Lustro już mam, kosmetyki mam, teraz czas na toaletkę ;(( Ta z Ikea jest idealna! Ale w tym miesiącu mnie na nią nie stać, w następnym też nie ;< A wszystko dlatego, że jestem szaloną zakupoholiczką. Czas na odwyk?
MALM Toaletka IKEA Płynnie wysuwana szuflada z blokadą 


Do zabawy zapraszam wszystkie dziewczyny, które chciałaby wziąć udział. I obiecuję przejść na odwyk, amen.

8 komentarzy:

  1. Pędzle Maestro polecam! Na Realtechniquesy sama się czaję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zamówię sobie na zajączka ^^

      Usuń
  2. tak jasne odwyk :D tak się mówi, ale to chyba niemożliwe :D

    moje kuferki i kosmetyczki rozrastają się w zastarszającym tempie i chętnie bym przygarnęła taką toaletkę :DD.

    OdpowiedzUsuń
  3. a kieca w jakiej cenie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ostatnio 2 lakiery holograficzne z eveline (ok 4 zł), na paznokciach wyglądają pięknie!

    jeśli chcesz kupić jakiś dobry i tani lakier to polecam te z firmy selene,kosztują jakoś 2 zł. mają piękne,modne kolory,fajną konsystencje i nie ciągną się jak klej miesiąc po otwarciu.jedyny minus jest taki że są naprawdę malutkie,więc jeśli masz bardzo długie paznokcie to starczą góra na 4 razy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale skad wy bierzecie te lakiery. dzis bylam w 4 malutkich drogeryjkach z milionem lakierów ale holograficznego nei znalazłam ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Sweet Tart z Revlonu, bardzo fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...