czwartek, 1 marca 2012

Witaj, MARCOWY GLOSSYBOXIE :)

Nareszcie jest! Czekałam na to pudełeczko i czekałam, aż w końcu nadszedł ten dzień. Niestety niektórzy nie wytrzymali i już kilka dni wcześniej opisywali co będzie w środku ;( Starałam się nie zwracać uwagi, ale mimo to poznałam jeden produkt wcześniej. 
Muszę też dodać, że mój chłopak to bestia, bo Glossybox przyszedł do nas rano, kiedy ja byłam na uczelni. Dawid schował pudełko i dał dopiero godzinkę temu, ciesząc się jak dziecko.


Swoją droga byłam zachwycona tym, jak szybko dotarła paczka. Pierwszy dzień marca! huhu.


Warto też dodać, jakie wrażenie robi całe to opakowanie. Jest idealne i dopracowane od A do Z. 


Z każdym etapem rozpakowywania moja radość rośnie^^ zupełnie jak dziecko.



Jeszcze tylko wstążka.... ii.....


...........TAADAAAAMMMMM!.......


trzeba przyznać ze GB się postarał!
Miniprodukty są całkiem spore i na pewno pozwolą przetestować kosmetyk.



Bardzo ucieszył mnie widok perfum Daisy Marca Jacobsa. Bardzo lubię ten zapach ;)
Pojemność to 4 ml. Flakonik jest przesłodki :)
(produkt trafiony)


Suchy olejek Nuxe. Omnmnomn jak go zobaczyłam to chyba oszalałam. Uwielbiam te produkty i ciągle myślałam o nich, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować, żeby kupić i spróbować.
Pojemność to 10 ml
(produkt trafiony)


Dalej: Krem Lierac hydra-chrono+ dla odwodnionej skóry.
Pojemność: 15ml 
(produkt trafiony)


Balsam do ciała Masaki Matsushima Cherry. Bardzo ładnie pachnie :)
Pojemność: 50 ml 
(produkt trafiony)


Szampon do włosów Rene Furterer - Okara protect color - jak najbardziej przydatny mi produkt.
Pojemność: 50 ml
(produkt trafiony)


Spis rzeczy wraz z opisem.


Podoba mi się dosłownie WSZYSTKO. Każda rzecz mi się przyda. Jestem przemile zaskoczona. (Porównajcie ten debiut z debiutem w Kissboxie)
Czy warto było wydać to 50 zł? Zdecydowanie tak! Jest to szansa aby poznac nowe marki, wyprobować różne kosmetyki. Jednocześnie, może nas uchronić przed kupnem jakiegoś drogiego kosmetyku który okaże się niewypałem dla nas. 
Bardzo cieszę się, że pudełkowy szał wpadł do Polski. Cieszę się również, że wybrałam GlossyBoxa ;)


i wybaczcie, że ta notka jest nieskładna, ale mój mózg jest zajęty pudełkiem ; )

11 komentarzy:

  1. Great box - your rabbit is so cute!

    http://whatkimmididnext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi :D JA też oniemiałam jak go otwierałam:D Pozdrawiam Gdyniankę :) Ja też Gdynia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha brakuje mi Gdyni ; (

      ja cieszylam się jak głupi do sera.

      Usuń
  3. ciekawe rzeczy, ale zadna z nich nie bylaby dla mnie niezbedna. Ja nie zaliczam sie jednak do boxo-maniaczek:)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, dla mnie te rzeczy też nie są niezbędne. Bo umówmy się: mam krem do twarzy i balsam do ciała i spora kolekcję perfum i szampon też ^^

      ale tu chodzi właśnie o zupełnie co innego: o element niespodzianki, trochę nowych firm, troche tych znanych, tetsowanie, probowanie, cieszenie sie...

      Usuń
  4. hej:) bardzo cie przepraszam, ze tutaj spamuje, ale formspring mi odmowil posluszenstwa :c czy bezowe koturny za kostke wiazane pasuja do czarnych zakolanowek i czarnych cienkich rajtek +rozowe pudrowe spodenki z wysokim stanem?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybrałabym ciemne buty, bo nie lubie poprzecinania takiego: jasne, ciemne jasne....
      to skraca sylwetkę.

      Usuń
  5. witam, a może znasz jakiś spoób na cienie pod oczami...? krem/korektor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry krem nawilżający pod oczy (nie znalazlam jeszcze), zimne okłady (np kup sobie taka zelowa maskę) i korektor.
      no i najważniejsze: SEN!!!

      sama mam problem z cieniami. zauwazylam tez ze stres przyczynia się bardzo. bo nawet jesli jestem wyspana, ale zestresowana to te cienie robią się okorpnie sine.

      Usuń
    2. no właśnie również zauważyłam, że stres się do tego przyczynia, ach jestem załamana :< tak, czy inaczej dzięki za odpowiedź!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...