środa, 25 kwietnia 2012

Gorzej być nie może..

Nie wiem czemu, a właściwie to może i wiem, ale znów zepsuły mi się paznokcie. A dokładnie kilka miesięcy temu miałam piękne i długie, ale stwierdziłam: o zetne! No i ścięłam i od tego momentu zaczęły się rozdwajać, łamać i tak dalej. Więc cały czas obcinałam je na krótko, żeby "odrosły an nowo".
Ale dziś rano to była  jakaś przesada. Chciałam je ładnie opiłować, a tu udało mi się "urwać" rozdwojoną warstwę do połowy paznokcia. Okropne. Do tego robią mi się takie małe pęknięcia w połowie płytki... A czemu to chyba tylko i wyłącznie przez stres i złe odżywianie się. Bo i smaruje i masuje i witaminki biorę (jak widać za mało).

Więc czym prędzej wybrałam się na łowy i wyłowiłam zachwalaną eveline cosmetics 8 w 1. Zobaczymy jak to będzie, mam nadzieję, że mi paznokcie całkowicie nie odpadną.


Wiem, że jakiś czas temu używałam nailteka, ale chciałam spróbować czegoś co mogę mieć natychmiast! A i cena milsza. Zobaczymy, napiszę o tym jak zauważę jakieś efekty. 

Jakie są wasze doświadczenia z Eveline 8 in 1 ?

19 komentarzy:

  1. rewelacyjna jakość, za niską cenę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i ja się o tym przekonam :)
      dużo osób mówi, że przebija nailteka (który naprawdę pomaga)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ta odżywka, podobno świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie jak się czyta komentarze na wizazu to zdania są bardzo podzielone.
      jak narazie nałożyłam dwie warstwy i mogę powiedzieć, że:
      ładnie wygląda na paznokciach (mleczny kolor + super błyszczenie)
      łatwa aplikacja
      okropny zapach

      Usuń
  3. Koniecznie daj znać, czy zauważyłaś jakieś efekty. ;)
    Widzę Katowice-znajome okolice. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam dam, bo jeśli okaże się skuteczna, to przypuszczam, że pomoże wielu dziewczynom ;D

      Usuń
  4. w jakiej cenie? mam to samo z paznokciami :c odrywam tylko rozdwojone płaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapłaciłam 11 zł, ale słyszałam coś o 9.

      Usuń
  5. Świetna jest ta odżywka, poprawia kondycję paznokci tylko nie można przesadzić z warstwami. Skusiłam się na 2-3 (mój błąd!), bo "fajny, mleczny kolor" i później bolały mnie palce pod płytką i ogólnie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego się naprawdę mocno obawiam. jak na razie chyba nic mnie nie boli, chociaż nałożyłam dwie warstwy.
      ale nigdy nie wiadomo więc czekam.

      Usuń
  6. Ta odżywka jest na prawdę świetna, nie działa tak szybko jak napisane jest na opakowaniu,ja efekty zauważyłam po ok. 3 tygodniach, wcześniej też parę razy obciełam na krótko. Teraz moje paznokcie są mocne, nie rozdwajają się,a koncówki są bielsze;) polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama nadzieję, że moje też takie będą! ;)

      Usuń
  7. moje paznokcie ta odżywka uratowała, mam nadzieje że Twoje również odżyją.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pisałam Ci o niej na jakiś czas temu formspringu, i mam nadzieję że zauważysz efekty. U mnie podziałała i paznokcie naprawdę stały się mocne. Aktualnie używam jej siostry "maksymalny wzrost" i muszę przyznać że rezultat jest podobny.

    Czytałam też że często występuje poparzenie przez kwas mrówkowy zawarty w składzie i jeżeli pęknięcia o których napisałaś są głębokie, może to się źle skończyć ;<
    ALE OBY NIE :)
    Czekam na wieści o rezultatach :* Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, wiem pamiętam i bardo się cieszę.
      już po 4 dniach czuję różnicę! ale jeszcze nie chcę zapeszać.

      na szczęście kwas mrówkowy nie działa na mnie negatywnie (jak narazie)

      pozdrawiam ; )

      Usuń
  9. Ja efekty zauważyłam po 12 dniach ;)
    co do bolącej płytki - ja raz miałam 5 warstw i nic mnie nie bolało :) to już jest chyba indywidualna sprawa :)
    ale sama odżywka jak najbardziej na plus! :D

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą odżywkę, ale wersję 'twarde jak diament' i muszę powiedzieć, że uratowała mi paznokcie. miałam problem z łamaniem i rozdwajaniem, też musiałam obciąć, żeby odżyły (mój facet nie był zadowolony, bo lubi drapanko, hahah). zapuściłam przy tej odżywce max długie paznokcie bez ani jednego złamania, normalnie to ze 3 razy by mi się coś po drodze połamało, zauważyłam tylko 2 rozdwojone paznokcie, ale to moja wina, bo przestałam regularnie stosować. za taką cenę, cudo! moja mama też sobie chwali. nie wiem jak 8 w 1, ale 'diamentowa' dla mnie rewelacja. daj za jakiś czas recenzję jak się u ciebie ta wersja sprawuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aha, co do bolącej płytki! właśnie moja mama jak sobie pierwszy raz pomalowała to wparowała mi do pokoju z pytaniem co się dzieje, że ją tak paznokcie bolą. ;D mnie nie bolały nawet po 4 warstwach, także indywidualna sprawa chyba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie narazie nie bolą, nawet jak dwam dwie warstwy na raz. Mam nadzieję, że to się nie zmieni.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...