piątek, 11 maja 2012

Tag: wiem co jem

Wiem co jem?


1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo.
Tak i nie. Jem dużo warzyw i owoców. Bardzo rzadko jem fastfoody, ograniczam słodycze (chętniej jem ciasta zrobione w domu niż marsa lub snikersa) ale jednocześnie jem bardzo nieregularnie. Co zdrowe nie jest.

2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Zwracam, im  krótsza lista tym lepiej. Unikam sztucznych substytutów. Unikam żywności light, zero bo jest bardzo niezdrowa. Unikam ....ale tez nie daję się zwariować. Chemia jest wszędzie, a nasze organizmy są już do niej przyzwyczajone. 

3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Bardzo! Mogłabym jeść tylko owoce i warzywa. Lubie te egzotyczne.
 
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Miałam pewien okres w życiu, kiedy byłam na diecie cały czas. Dosłownie caaaaały czas. Moja waga zazwyczaj wracała do normalnej po jakimś czasie (mimo utrzymywania zdrowego odzywiania). Jednak teraz jestem trochę starsza i nie odchudzam się już tak desperacko. Robię to jak już, raz na jakiś czas, aby trochę odświeżyć organizm. Nie wygram z własnym ciałem i genami.

5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Raczej tak, chociaż od 2 miesięcy przeżywam jego zmianę w wyniku brania hormonów. Mam jednak nadzieję, że wróci wszystko do normy.

6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? 
hmm.. chyba krem groszkowy i łosoś pieczony w folii w piekarniku.

7. Czy lubisz gotować?
Nawet lubię. znacznie wolę gotować ciekawe potrawy niż po raz kolejny to samo nudne danie.

8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Zdecydowanie pieczywo! Wiem ze to zabójstwo, ale jedzenie chrupkiego nie jest takie fajne, kiedy musimy wyruszyć na cały dzień z domu.  
chciałabym wprowadzić więcej wody!

9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
Nienawidzę ciężkich potraw. Może lepiej to będzie określić tradycyjną polską kuchnią, lub tym "co zazwyczaj się gotuje". Nie lubię ciężkich zup (no wiecie żurek, grochowa, rosół....) i niektórych mięs.

10. Ile posiłków jesz dziennie?
Tu bywa różnie. Albo jem wzorcowe 5: śniadanko, owoc, obiad, cośtam, wczesna kolacja. Albo jem śniadanie, a potem kolacje. Albo nic cały dzień i kolacje....Trzeba by to zmienić!

11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?
ciężko mi powiedzieć, bo nie liczę tego specjalnie. Ale wydaje mi się ze wypijam o dużo za mało. I chcę to zmienić! Koniecznie. 

Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę.

2 komentarze:

  1. też gdybym mogła to wyeliminowałabym pieczywo - dziś zaczęłam, ale źle się czuję bez niego ;D a chrupkiego nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...