poniedziałek, 7 maja 2012

Aloesowe chusteczki Alterry ;)

Nie mogę uwierzyć, że tak długo omijałam kosmetyki Alterra na rosmanowych półkach. Całe szczęście  blogi kosmetyczne potrząsnęły mną i tak oto korzystam z tych wspaniałych produktów.

O produkcie było głośno. Dziewczyny biły na alarm, że występowało okropne uczulenie po użyciu. Kupiłam jednak bo uważam, że dla każdego co innego. Z zapartym tchem przyłożyłam chusteczkę do twarzy i oczekiwałam co się stanie.... :)


Może zacytuje producenta, bo to punkt wyjściowy:

Alterra nawilżane chusteczki oczyszczające do skóry suchej i wrażliwej, 25 szt. Rozświetlające i odświeżające nawilżanie.
Każda skóra zasługuje na indywidualna pielęgnację. Nawilżone chusteczki oczyszczające Alterra z wyciągiem z aloesu oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie. Łagodna formuła rozświetla i ożywia; nadmiar tłuszczu, pozostałości makijażu i cząsteczki brudu zostają delikatnie usunięte,a preparat przygotowuje skórę do kolejnego etapu pielęgnacji. Subtelny zapach rozpieści Twoje zmysły.

Można stosować również do bardzo wrażliwej skóry.

Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników,
- głównie z surowców pochodzenia roślinnego,
- bez silikonów i innych związków olejów mineralnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- testowany okulistycznie.


A teraz ja się wypowiem :)

  • Chusteczki mnie nie podrażniły i nie uczuliły. Uznałam nawet, że koją moją skórę i są delikaniejsze od chusteczek BeBeauty.
  • Wykonane są z przyjemnego materiału. Mięsisty i dosyć wytrzymały. 
  • Są dosyć mocno nasączone i wytwarzają pianę, ale to nie jest nic złego.
  • Opakowanie jest solidne i nie straszne mu noszenie w torebce ; ) 
  • zapach jest charakterystyczny dla kosmetyków tej firmy. Sama nie mogę się zdecydować - jest ładny czy brzydki? Taki na pograniczu, powiedziałabym. Trochę zbyt ciepły i przyduszony. 
  • fajne wypustki na powierzchni chusteczki - lepiej zbierają brud z twarzy
  • jedna chusteczka wystarczy na demakijaż całej twarzy 
  • nie wyrywa rzęs (piszę o tym, bo czasami zdarzało mi się, że niektóre chusteczki wyrywały mi rzęsy) 
  • nie pozostawia tłustej warstwy!!!!!!!! 
  • ani lepkiej warstwy!!!!!!!
  • twarz jest czysta, nawilżona i miękka 
  • nie jest konieczne poprawianie po nich.
  • cena jest atrakcyjna (niecałe 3 zł za 25 sztuk) 
  • dostępność zadowalająca.
  • brak alkoholu i pozytywny skład zachęcają nas do kupna (mamy świadomość, że używamy czegoś, co jest dobre dla naszej skóry) 


Co więcej mogę powiedzieć?
Produkt spełnia moje oczekiwania, pozytywnie mnie zaskoczył. Jest tani, spełnia swoje zadanie i ma dobry skład, więc jeśli Was nie uczuli, to może stać się kosmetykiem numer 1 ;)

A jak jest z Wami? Macie? Używacie?

2 komentarze:

  1. ostatnio cały czas używam chusteczek z BeBeauty ale namówiłaś mnie na kupno tych!!!Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja właśnie rozważam kupno tych chusteczek i chyba je przetestuję, nawet jak mi nie przypasują to 3 zł to nie majątek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...