wtorek, 1 maja 2012

Kwietniowe zakupy.

Wraz z końcem kwietnia przedstawiam Wam moje nabytki. Niewiele tu kolorówki, głównie są to produkty do pielęgnacji. Ale przydałoby się coś letniego ;)



 1. Ziaja - krem rozjaśniający phyto activ - mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi naczynkami. Chociaż z drugiej strony podejrzewam, że pozostanie mi usuwanie laserowe.


2.ZiajaMed - kuracja antybakteryjna - całkiem nieźle sobie radzi z niespodziankami, ale nie jest mistrzem. 


3. Revial Retard - ta nazwa mnie przeraża. To już drugi miesiąc kuracji suplementami - nie wiem czy to działa, spróbuje jeszcze jeden miesiąc. Szczerze mówiąc spodziewałam się lepszych efektów po tabletkach za prawie 40 zł.


4. Masażer - do walki z cellulitem. Juz po dwóch masażach widziałam różnicę. Stosuję razem z olejkiem z Alterry lub zwykłą oliwką. Do masowania wynajęłam ukochanego, bo mnie by się nie chciało robić tego tak dokładnie jak on ; D


5. Krem do mycia twarzy Alterra - bardzo mi się podoba. Co prawda zapach kosmetyków Alterra zaczyna mi się nudzić - zawsze słodki. Ten pachnie różą i przyjemnie myje mają twarz. A co najważniejsze - nie podrażnia oczu. 


6. Kolejna opakowanie Venity- ta "farba" mi służy. Wiem, ze obiecałam notkę na ten temat, ale postanowiłam trochę dłużej poużywać kosmetyku. Nakładam raz w miesiącu. Konsystencja jest super, zapach lepszy niz farby, a włosy po "hennowaniu" są grubsze, mocne i błyszczą.


7. ZiajaMed - kuracja nawilżająca - jest super!!! Stosuję na noc, bo jest dosyć gęsty i tłustawy. Rano skóra jest nawilżona, przyjemnie jędrna i miękka. Nie spodziewałam się takiego efektu. 


8. Chusteczki Alterra - pozytywnie mnie zaskoczyły. Dobrze radzą sobie z makijażem, nie pozostawiają lepkiej twarzy i mnie nie podrażniają. 


9. Ziaja - dwufazowy płyn o demakijażu oczu - nie wiem, nie mogę się zdecydować, ale chyba mi się nie podoba. Tłuści oczy, niekoniecznie radzi sobie z pewnymi kosmetykami. Muszę po nim poprawiać oczy, bo robi mi pandę. 


10. Lakiery Essence. To zabawne, że lakiery te podstawowe kolorowe są beznadziejne i wytrzymują na paznokciu góra 2 dni, a wszystkie brokatowe, special effecty są super trwałe.


11. Ziaja nuno krem tonujący w kolorze 01 - przyjemnie mnie zaskoczył!. Połowę oddałam siostrze - bo jakby nie było kosmetyk przeznaczony dla nastolatek. Ale ja z chęcią go używam. Podoba mi się pudrowy- matujący efekt jaki daje. Znów kolor mógłby być jaśniejszy, ale nie jest zły.


12. Olejek z drzewa herbacianego - przedstawiam Wam najlepszego rycerza do walki z nieprzyjemnymi niespodziankami! 2 dni i po pryszczu nie ma śladu! 


13. Kolejne opakowanie maskary z Essence- o której była poprzednia notka, wiec więcej Wam nic nie powiem, ale zapraszam do notki.


14. Odzywka 8w1 Eveline - nie chce jeszcze zapeszać, ale muszę powiedzieć, że już teraz jestem w  stanie stwierdzić, że jest lepsza niż nailtek!!!!


Kwietniowe zakupy uważam za udane. W maju postanawiam KUPIĆ MNIEJ! Ale na pewno nie pyknie ;< Większość tych rzeczy bardzo się sprawdziła ; ) Używałyście któregoś z tych produktów? Jakie wrażenia? 

17 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tych kremów od Ziaja:) no i masażera oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba skuszę się na olejek z drzewa herbacianego ;) Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapłaciłam ok 15 zł sklepie ziołowym. Ta firma jest bardzo dobra.

      Usuń
  3. Ja również nie lubię Ziai dwufazowej. Dla mnie jest totalnym bublem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem skad ta nagroda na opakowaniu....

      Usuń
  4. oo zachęciłaś mnie tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja płyn do demakijażu kompletna KLAPA !! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze dam mu szansę, ale słabo jak na jakiś tam produkt roku.

      Usuń
  6. Używam kremu Ziaja Kuracja antybakteryjna, ale nie tego punktowego tylko zwykłego i bardzo go lubię :) No i olejek z drzewa herbacianego mam od dwóch dni, ale jestem już w nim po uszy zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z Ziaji Med kuracji antybakteryjnej świetny jest też żel do mycia twarzy, dokładnie myje a nie wysusza i nie jest agresywny jak większość żeli do skóry tłustej, polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. ten do demakijażu z ziaju to gówno, używałam go (zjechałam 2 opakowania chyba w miesiąc bo musiałam lać pełno tego badziewia na wacik) a i tak była masakra :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<, nie kupuj go już :(((((((( proszę ;(((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NIE KUPIE NO OK. muszę kupić opearol który zawsze u Ciebie stoi, bo tak pięknie pachnie.

      Usuń
  9. mam ten krem Ziaji phyto activ i jest to bubel totalny. nie robi kompletnie nic z naczynkami i niezbyt dobrze nawilża, ale za (nie pamiętam ile ok.10-15 zł) to w sumie nie spodziewałam się spektakularnych rezultatów. no, ale jak mówię nawilżenie też jest beznadziejne. NIESTETY jest CHOLERNIE wydajny! ;C używam już bardzo długo i jeszcze trochę zostało, nie mogę się doczekać kiedy się skończy, na oku mam inny, niestety drogi, ale te drogeryjne buble nic nie dają, więc postanowiłam trochę zaszaleć i może coś sobie poradzi z tymi naczynkami. ;C

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Ziaję, Alterrę, :))
    Zapraszam na mojego nowego bloga( tym razem kosmetycznego ;))
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/
    Udanego weekendu!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kosztował Cię ten masażer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś 10 zł - naprawdę niewiele jak na taki efekt.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...