środa, 30 maja 2012

Majowe nabytki.

Nie będę oryginalna, kiedy Wam powiem, to co powiem. Ale podejrzewam, że każda z nas wpadła na ten sam pomysł w związku z majem ;)

No to mówię: w maju postanowiłam: nie wydawać pieniędzy na kosmetyki, których nie potrzebuję, postawiłam też na wykończenie resztek (taki trochę projekt denko).

Czy mi się udało? Wydaje mi się, że tak. Ale jak na złość zaoszczędzone pieniądze (które chciałam przeznaczyć na szał letnich ubrań/tatuaż) wydałam w aptece ;c



Olejek pod prysznic winogrona i orchidea Isana, bo pewnego dnia zorientowałam się, że nie mamy się czym umyć. Nie byłam przekonana do produktów tej firmy, jednak z tego co widzę to sporo dziewczyn je sobie chwali.
Wytwarza gęstą, kremową pianę, pachnie cudownie! jak soczek winogronowy z kartonika (zakochałam się w tym zapachu, jest sztuczny, ale taki przyjemny) Jedyne co mnie zasmuciło, to to, że skóra wcale nie jest nawilżona jak po olejku. Może zbyt wiele sobie wyobrażałam? No ale za zapach mu wybaczę ; )


Kolejny szampon Alterra. Tym razem Kofeina i biotyna, który jest przeznaczony do osłabionych i przerzedzających się włosów. Nie wiem czy działa, bo moje włosy wypadają minimalnie. Nie wiem czy dobrze mi się wydaje, ale te szampony są bardzo niewydajne. Jeden na miesiąc na dwie osoby. Inne szampony nie schodziły mi tak szybko... Jak to u Was wygląda? A może przesadzam?


Odżywka do włosów nadająca połysk Morela i Pszenica. Na pewno nadaje połysk i blask i włosy są mięciutkie i łatwo je rozczesać. Bardzo galaretowata ^^


Oliwka Babydream - tyle dziewczyn go zachwalało, że gdy tylko moja oliwka z alterry się skończyła kupiłam tą. Piękny zapach, lejki, dobrze nawilża, bogaty skład.... i okropna butelka! Wiecznie tłusta i upaćkana. A wszystko przez to, że nie ma szyjki. Używam do masażu antycellulitowego, do olejowania włosów, a także do nawilżania ciała i kąpieli. 


Dezodorant Isana w małym opakowaniu. Tak naprawdę to chyba mój pierwszy dezodorant w sprayu w życiu. Bardzo mało się pocę, jeśli używam to sztyfty, kulki i tak dalej. Ten kupiłam z myślą o wybieganiu z pilatesu i biegnięciu do zatłoczonego autobusu. Kupiłam i użyłam raz.... Zapach do przeżycia (nie lubię zapachu dezodorantów) 


Tusz do rzęs GLAM&SEXY Mascara - Volume colour z Bell - nie wiem co o nim powiedzieć, ma bardzo ładny kolor, ale prawie go nie widać na rzęsach. Nie tylko koloru, ale też tuszu ;c jest rzadki i transparentny, Szczoteczka jest mała. Tak naprawdę jedynym dowodem, ze mam go na rzęsach jest demakijaż - wtedy mamy piękny fiolet na waciku....



Kolejny lakier z wibo. Seria candy pastel trend jest genialna ;) Bardzo lubię tą firmę i ich lakiery. Kolor w sam raz na lato, taka delikatna mięta. lakier posiada drobinki, ale na paznokciu ich nie widać. 


Kolejna gąbka konjac. Świetny produkt. Ale fakt faktem 2 miesiące to dla niej max. A kiedy porównałam nową i ta starą... no cóż... zużywa się. Nie będę się rozpisywać, ale tych, którzy nie wiedza co to, zapraszam do notki.


I ostatni produkt, który ułatwia mi życie w badhair- day i zawsze wtedy, gdy chcę zrobić koka - a robię to często. Zawsze uważałam to za mało przydatne, ale kiedy moje włosy osiągnęły taką długość, że coraz trudniej było mi zrobić ładnego koka zdecydowałam się na tego oto pączusia ; ) Kupiłam go w H&M i nie żałuję ; ) W innych sklepach są też większe rozmiary i chyba sobie sprawię również dużą wersję. Serdecznie polecam, zarówno długo, jak i krótkowłosym ;)

I to tyle. Starałam się kupić rzeczy najpotrzebniejsze. Odstępstwem są oczywiście tusz i lakier do paznokci. Ale nadal jestem dumna ;)

Co możecie polecić mi na skórki przy paznokciach? 


UWAGA: MO-JA MA-MA KUPIŁA MI TANGLE TEEZER NA IMIENINY - SAMA.



21 komentarzy:

  1. musze sobie kiedys ten tangle kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze dziala. bo moje wlosy to koszmar.

      Usuń
  2. hej a zrobisz post albo wytlumaczysz jak zrobić koka z tego paczusia ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, myślałam o tym. bardzo chętnie ; D

      Usuń
  3. uwielbiam te szampony alterry (teraz też kupiłam ten z kofeiną) ale masz rację, kończą się strasznie szybko! kupiłam tez z kofeiną bo zawsze na wiosnę wypadają mi włosy (tak, jak kotu haha) i mam wrażenie, że odrobinę mi pomaga...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zawsze problem z określeniem, który produkt wpłynąl dobrze, bo uderzam z kilku stron: odzywka szampon, wcierki i tabletki.

      mojemu królikowi też wypadają na wiosnę ^^ może zacznę ją nacierać czymś :DDD

      denerwuje mnie ta jego niewydajnośc ;c

      Usuń
  4. Zapraszam do wykonania TAGA: http://anne-mademoiselle.blogspot.com/2012/05/tag-lubie-to.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio kupilam TT. Super zakupki. Lakier cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też dzisiaj odbieram swojego tangle teezera <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uzywasz oliwki do wlosow? na czym polega to olejowanie? z gory dziekuje za odpowiedz :) moje wlosy sa okropnie suche i sianowate i chwytam sie wszystkiego - z marnym skutkiem -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam.
      olejowanie polega na nałożeniu olejku (tudzież kilku) na włosy i przetrzymanie. Następnie zmycie. Regularne olejowanie poprawia kondycję włosów.

      spróbuj olejowania. wybierz lekką oliwkę na początek (babydream jest fajna)
      z zcasem mozesz zwiększać ilość oliwek i np stosować te gęste, które ciężko zmyć.


      ja nie omijam skóry głowy, bo mam suchą, ale niektórzy omijają. musisz sama sprawdzić co Ci będzie lepiej służyć.

      Usuń
  8. jak widać nie łaska odpisać..hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli widzisz, że od kilku postów nie odpisuję to znak, że nie robię tego bo nie mogę.

      nie rozumiem Twojego komentarza.

      Usuń
  9. Łał, brawo dla mamy ;-) Ja przed minutą zamówiłam sobie tę szczotkę, a wszystko znowu dzięki Twojemu blogowi!
    Dziękujęęę, NLR!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ; ) czekam na relacje z uzytkowania. moja siostra powiedziala ze jest super.

      Usuń
    2. Dotarła do mnie i jestem ZACHWYCONA! Nie ma się co dziwić, że tyle jest pozytywnych opinii o niej, serio. Genialnie rozczesuje włosy, fajny kształt i jest bardzo poręczna.

      Powiedz mi, proszę, czy te produkty z Alterry są dobre jakościowo? Głównie mam na myśli odżywki do włosów. Muszę wypróbować, ale mam lekki dystans do tego typu firm, hm.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. dziękuję ; ) bardzo mi miło to słyszeć.

      Usuń
  11. Też lubię lakiery z Wibo, mam z tej serii brudny róż (350), ten miętowy też jest piękny, chyba go sobie kupię dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...