wtorek, 8 maja 2012

Majowy GlossyBox! (Uwaga! Zdjęcia ;) Kto czeka niech nie wchodzi!!!!)

Nareszcie jest!!!! I muszę powiedzieć, że Glossy się postarał. Jestem zadowolona (po raz kolejny).



****************************************************************
(od tego momentu radzę już nie czytać, tym którzy czekają na pudełko ; ))



1. Suchy szampon do włosów Naturia Rene Furterer - super!!! Dziś rano pomyślałam: hmhmhmh chyba kupię suchy szampon do włosów. A tu taka niespodzianka ; ) Po raz kolejny mamy do czynienia z tą firmą w Glossyboxie.


2. Płyn micelarny Avene - również bardzo się ciesze, bo od dawna chciałam go wypróbować. 


3. Peeling do ciała Dermika. Produkt z którego co prawda ucieszyłam się najmniej. Jego zapach, choć przyjemny nie powala. Ale nadal produkt nie jest zły ; )


4. Kremy do rąk i stóp L'occitane. Na ich widok moje serce zabiło mocniej. Cuuudownie, że je tu wrzucili ; D Uwielbiam tą firmę i ich produkty.


5. rozświetlający krem multiwitaminowy Mesolift Creme Lierac. Kolejna firma, która znów gości w Glossym. Z ostatniego produktu byłam bardzo zadowolona, myślę, że i z tego będę ; )


Tutaj jeszcze można rzucić okiem na całość.


I jak zwykle podsumuję. 
Jeśli ktoś nadal zastanawia się czy warto...WARTO. GlossyBox nie schodzi z jakości. Cały czas dostarcza nam fajne kosmetyki.
Dostajemy spore próbki, wysokiej jakości produktów za 50 zł. Fakt, ostatnio kilka osób zwrócilo uwagę na to, że te produkty to: prezenty, bezpłatne próbki, testery i tak dalej....
ale bądźmy szczere, kiedy ostatnio przy zakupach za rozsądną cenę dostałyście tak dużą próbkę? 
Musimy też wziąć pod uwagę, że płacimy za usługę: ktoś musi "wyprosić próbki i testerki, ktoś zapakować, ktoś wysłać..... ;)


Moje zastrzeżenie: miałam nadzieję na kolorówkę ; (


Jak Wam się podoba majowe pudełeczko? 



4 komentarze:

  1. no no, ciekawa zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba czas w końcu go zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. madziu a kiedy notka o hennie ? <3 can't wait!

    OdpowiedzUsuń
  4. co to znaczy kolorówka?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...