piątek, 4 maja 2012

Panu dziękujemy.

Jakiś czas temu pisałam Wam o tym, że mam problemy z paznokciami. Do tabletek L'Biotica dostałam serum odżywcze do paznokci. po dwóch miesiącach  stosowania mogę powiedzieć, że serum nie zrobiło nic. 


Zacznę od tego, że do kupna zachęca nas fajne opakowanie. Bardzo wygodne w użyciu. Higieniczne i schludne.



Produkt zawiera 15 ml gęstego żelu, o bardzo przyjemnym zapachu. 
Skład produktu pozbawiony jest szkodliwych substancji: sls, sles, glikol, parabeny. Jest więc przyjazny alergikom (producent wspomina o tym chyba z 10 razy na tak małym opakowaniu)


Producent zapewnia nas o potwierdzonym efekcie:
*zdrowe, odżywione paznokcie - nie zauważyłam, nic a nic. 
*nawilżone i wygładzone skórki- nie nawilża ich. delikatnie wygładza, ale pozostają suche.
*paznokcie mocne i niełamliwe - łamały się tak samo mocno jak wcześniej i ich łamliwość postępowała.
*płytka paznokcia gładka i lśniąca - raczej matowa i klejąca....
*skórki niepopękane i niezadzierające się- .... chyba pozostawię bez komentarza. 


i o głównych zaletach serum:
*świeży, przyjemny zapach - to fakt, mi zapach bardzo podpasował
*szybka wchłanialność preparatu- moim zdaniem średnia wchłanialność
*brak wrażenia lepkości - klei się dosyć długo, dopiero gdy całkowicie wyschnie, wtedy przestaje. 


Biovax zawiera 8 aktywnych składników:
*proteiny jedwabiu
*keratyna
*witaminy: B5, A, E, C, F.
*oliwka z oliwek
*olejek sojowy 

całkiem bogaty skład prawda? zachęca, jednak szkoda, że te wszystkie proteiny witaminy i olejki nic nie robią. 


Sposób użycia:
wyciśnij krople, wmasuj w paznokcie, resztę w dłonie, poczekaj aż wyschnie. Powtarzaj kilka razy dziennie.


No i właśnie tak robiłam i nic się nie poprawiło. Nic! Żeby chociaż stan skórek się polepszył....również nie.

Uważam, że jest to bubel i być może dlatego dodawany był do innego produktu jako promocja. A może to na mnie nie zadziałał....


Jakie są Wasze odczucia związane z tym produktem? ;)

9 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się nigdy z takim serum, więc nie mogę nic o nim napisać.

    Zostałaś oTAGowana http://pyzata-jagoda.blogspot.com/2012/05/tag-11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepsza jest oliwa z oliwek podgrzana w mikrofali na waciku, wciaeranie jej przez kilka sekund regularnie daje super efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam i raczej już nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi z kolei serum bardzo służyło : ) paznokcie były twarde, nie rozdawajały się, szybko rosły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o prosze! to kolejny dowód, że trzeba wszystko na własnej skórze sprawdzić.

      Usuń
  5. Czytałam o tym serum wiele razy i zazwyczaj same ochy i achy. Dobrze znać inny punkt widzenia i opinię.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nasłuchałam się dobrych opinii, więc tym bardziej czuję się zawiedziona.

      a żeby pogorszyć sprawę - L'Biotica do rzęs też jakoś nie spisuje się....

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...