poniedziałek, 11 czerwca 2012

Czerwcowy GlossyBox. + sprawa z włosami.

Nie wiem, czy chcecie przeczytać kolejny post o glossyboxie. Ale ja wychodzę z założenia, że są osoby które nie czytają wszystkich blogów kosmetycznych. Albo zajrzą akurat tutaj, a nie gdzie indziej. 

Ale do dzieła.

Na wstępie to chciałabym zaznaczyć, że glossybox przychodzi do nas coraz to później. Zaczynało się pierwszego dnia miesiąca, a niedługo będziemy odbierać dosłownie w połowie. Ale nareszcie pani kurier zaczęła do mnie dzwonić pół godziny przed przyjazdem, a nie w momencie pukania do drzwi ;)

Co znalazłam w różowym pudełku? 



1. Sypki róż mineralny BM Beauty w kolorze Peachy Glow. Firma mi nie znana, ale ucieszyłam się bo po pierwsze: miałam ochotę na taki kolor, a po drugie: w końcu kolorówka!!!


Niestety produkt jest słabo widoczny, a przy okazji robi plamy. Być może nie mam wprawy w nakładaniu różu mineralnego. A co do samego odcienia - przydałaby się kapka różu ; )


(bardzo ciężko uchwycić go na policzku)

2. Zapach Loewe Aire Sensual - Bardzo fajnie, chciałam go wypróbować! Szkoda, że ma postać zwykłej próbki. Zapach nie do końca mój, ale może mi się spodobać po czasie. Z zapachami Loewe tak jest. Pamiętam jak Dawid pierwszy raz powąchał Loewe 7. Stwierdził, że okropny, a po kilku dniach ten zapach był jego. ; )


3. Tusz do rzęs Sexy Pulp Yves Rocher - Pomimo zachęcającej nazwy, tusz nie pogrubia. Za to delikatnie wydłuża, podkręca i rozdziela rzęsy. Tworzy pandę (już zdążyłam się o tym przekonać) Aplikacja jest przyjemna. Rzęsy są mięciutkie przez cały czas. Szkoda, że próbka jest tak mała. Ale pomyślałam, że w sam raz do torebki, a  później takie małe pudełeczko można uzupełnić ; ) Jestem zadowolona, bo chętnie testuje różne maskary .





4. LUKSUSOWY<?> krem mikrokolagenowy z multipeptydami Clarena - Produkt bardzo ciekawy. Brzmi  zachęcająco dla naszej skóry. Ale jeszcze długo go nie otworzę, bo nie nadążam zużywać wszystkie te kremy od glossyboxa. Z jednej strony fajnie - bo pudełko nam zapewnia co miesiąc nowy krem....ale mi te próbki wystarczają na dłużej. I zaczyna się chomikowanie.... no ale fajny fajny produkt. 


5. Toni&Guy sól morska w sprayu - Lubie kosmetyki tej firmy, tym bardziej, że są teraz dostępne w Rossmanie i często w bardzo atrakcyjnych cenach. Spray nadaje objętości i utrwala i włosy faktycznie są takie jak po kąpieli w słonym morzu (może nie w Bałtyku, ale trochę bardziej słonym ; )) Tak samo też smakują, ale pachną o niebo lepiej niż morze ; )
Bardzo fajny produkt, jestem zadowolona.


6. Organiczne mydło z naturalnymi ekstraktami Tso moriri - MYDŁO KIBICA <???> - takie mydła kojarzą mi się z moją 12 letnią siostrą, ona takie ma i codziennie wybiera inne do kąpieli  bardzo się z tego cieszy. Mnie raczej nie pociągają. Zapach kojarzy mi się z szamponem przeciwłupieżowym ;< Ale mydełko super się pieni, dobrze myje i mocno nawilża. Więc czemu nie? 



Wydaje mi się, że gdyby mydło nie było w oczojebnych kolorach i nie nazywało się mydłem kibica - było by lepiej. 


7. Karta zniżkowa do Yves Rocher 30%off - rzecz mi nie przydatna, bo jestem posiadaczką stałej karty klienta. No ale może komuś podpasuje. 



Podsumowując. Ahh sama nie wiem. Nie jestem na nie. Absolutnie nie. Ale jednocześnie czerwcowy Glossybox wygląda jak siatka z próbkami. Nie robi wrażenia, nie ma tego wow. Wydaje mi się, że w tym miesiącu postarali się mniej, chociaż nadal produkty są fajne.... wiecie o co mi chodzi, niby wszystko ok, ale mamy poczucie niedosytu. 

A jak Wam się podoba? Co jest hitem a co kitem? 

Odchodząc od glossy... Musiałam pofarbować włosy, mimo tego, że myślałam, że farbka hennowa będzie już tym numerem jeden. Okazało się, że henna pokrywała włosy pięknym kolorem, a po tygodniu zaczynała schodzić. Szczególnie z odrostów tworząc taki efekt:



Czyli raczej mało atrakcyjny (zdjęcie po ponad miesiącu od henny) wszystkie kolory tęczy. 

Musiałam więc pofarbować, wybrałam piankę i myślę, że był to dobry wybór. Aplikacja jest super łatwa i przyjemna. Jutro dodam zdjęcia włosów. Na razie nie wyglądają na zniszczone, ale na pewno je to osłabiło. 


Na ten temat, należy Wam się jednak dłuższa, osobna notka, która wkrótce zrobię. ;)



15 komentarzy:

  1. moim zdaniem całkiem fajna zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy po hennie wyglądają fajnie tylko przez kilka dni to prawda sama nakładam sobie jasną czerwień i po tygodniu jest już po wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sól jest genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz coś więcej, chętnie się dowiem. jak na razie ja tylko sprawdzilam youtuba i spodobaly mi się tutoriale toni&guy. Prawie w każdym używają tego sprayu, ale nadal nie umiem określić co konkretneo on robi.

      http://www.youtube.com/watch?v=56EtxJgHM3s

      Usuń
  4. stosuję ją na suche włosy (muszę jeszcze wypróbować na mokrych) i przez kilka minut je ugniatam i kręcę, niemalże identycznie jak na tutorialu. nie mam zbyt gęstych włosów, a sól daje dużą objętość i daje dość dobre utrwalenie. myślę jednak, że nie zaszkodzi musnąć włosów lakierem na koniec;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to i tak lepiej niz w UK z glossyboxem, ja teraz czekam na czerwcowy box i jak ten uznam ze jest ponownie kiepski to zostaje przy joliebox'ie. W UK wysylaja wszystkie pudelka na koniec miesiaca mimo ze pobieraja kase z konta na poczatku co mysle ze nie jest fair...

    http://princesssylvi.blogspot.co.uk/2012/05/majowy-urodzinowy-glossybox-uk-duzo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. So, start today and rid yourself of those annoying and unsightly growth.
    Fortunately, there are a variety of skin tag removal treatments you can use.

    The skin tags will be cut with a method that is in accordance with their
    location on the body and size.

    Feel free to visit my web site nwportal.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. There are a lot of different was to make name badges: this is just one example.
    Do this method up to four times a day until the skin tag
    falls off. There are many different reasons that could
    lead to the development of these tags on the skin.

    My site; treatments for skin tags ()

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

    My blog :: Middle Ages

    OdpowiedzUsuń
  9. Learn about where to find templates, how to use shortcuts for tasks like adding
    an accent mark, how to insert and modify graphics, and more.
    The obvious response is this: neither of these items of software
    are greater than the other. In 1996, Rajiv
    got the first opportunity to shoot a film, Army, with Mukul Anand.


    My web-site - how to draw anime step by step for beginners
    :: howtodrawanimehq.info :
    :

    OdpowiedzUsuń
  10. It might not create the dimple for you, but it does make the tie more
    manageable. In the how to, scarves have been broken down by style and length of fabric.
    Needless to say, the entrepreneur must also require thorough
    hands on knowledge about visa regulations, immigration procedures, places of tourist interests,
    political situations, accommodation and transportation trends, festivals, history and culture,
    and all other aspects of the designations offered.


    Feel free to surf to my web-site :: how to tie a tie

    OdpowiedzUsuń
  11. I see a lot of guys ask how to put on weight but at the same time are missing the most obvious step - they aren't eating enough. If this is the case, take advantage of each glassful by making drinks enriched with powdered milk, yogurt or honey. Those who think obesity is due to their genetic makeup relish any news that 'fat genes' have been found as they look to blame something else for their predicament rather than their own habits and behavior.

    Feel free to visit my site - how to gain weight during pregnancy

    OdpowiedzUsuń
  12. The title, of course, should be the name of the website, so set it as appropriate based on the example below.
    Then, create a hyperlink in the description of the
    video which will redirect the viewer to your website or blog and to a
    CPA offer that gives other interesting videos which can be downloaded to
    a mobile phone. I began contacting other Webmaster with sites
    similar to mine.

    My page how much is it to make a website

    OdpowiedzUsuń
  13. Some companies also conduct tests before hiring truck
    drivers. Typically, they do not enter the disease from a highly functioning lifestyle and then implement the alcoholism.

    For example, another test like hair follicle test, one can even shave off their hair to pass the test, but the
    best way to pass the test is having lots and lots of
    water.

    Have a look at my web page :: how To pass a drug test

    OdpowiedzUsuń
  14. I see a lot of guys ask how to put on weight but at the same time are missing the most obvious step - they
    aren't eating enough. If this is the case, take advantage of each glassful by making drinks enriched with powdered milk, yogurt or honey. Any product or lifestyle that can help to increase body mass in a healthier manner and without using any harsh chemical is a safe and natural way to gain body weight.

    Here is my web page; how to gain weight quickly for men

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...