piątek, 8 czerwca 2012

Nadal żyję....

...jeśli kogoś to interesuje ; )

Wiem, że nie ma mnie na blogu i chyba w ogóle moje życie internetowe przygasło, a to wszystko spowodowane jest trwającą sesją i zamiarem uzyskania stypendium.
Wobec tego pracuję ciężko, co jak na razie skutkuje samymi 4+ i 5 w indeksie. Dziś mam za sobą egzamin z historii filozofii - bardzo ciężki i klękam przed studentami filozofii i składam hołd : )

Nie mniej jednak czekają mnie tylko już egzamin z Literatury XIX wieku, koło z Teorii Kultury i z Komunikacji Kulturowej. Jestem więc bliżej niż dalej ; )

Kilka osób pytało mnie o plany wakacyjne.... zaczynam pod koniec czerwca, obowiązkowo jedziemy do domu, a tam zaliczamy Opener'a, następnie jedziemy razem z moimi rodzicami nad jezioro, a później podejrzewam, że zaliczymy Dźwirzyno (tam jest domek letniskowy Dawa). We wrześniu wracamy do Katowic i szukamy kawalerki do mieszkania, pracy i takie tam.
Może niezbyt ciekawe te plany, ale na sama myśl o spędzeniu czasu z rodziną uśmiecha mi się twarz ; )

A teraz przygotujcie się na zestaw przypadkowych zdjęć, głównie jedzenia <3 (nauka=jedzenie=laptop) Nic na to nie poradzę ; ) musicie mi wybaczyć.


Jeśli jeszcze nie jedliście to polecam. Batoniki musli w polewie jogurtowej z Lidla. Doskonale wiem, że to bomba kaloryczna, cukrowa i chemiczna... ale wolę to niż snikersa, bo te są jeszcze gorsze.


Moje ulubione mięso, tzn sposób przygotowania, bo jak niektórzy może wiedzą, za mięsem nie przepadam. Jem go niewiele, rzadko i tylko wybrane kawałki ^^



Ukochane śniadanko ^^ (właśnie zdałam sobie sprawę, że na większości zdjęć obok jedzenia jest także laptop.....)



Kati, Manu i ja ;D Studiowanie razem staje się lepsze. Jestem najbardziej leniwa (jeśli chodzi o uczęszczanie na uczelnię) z całej trójki :] Ale staram się.


Jeden z moich ulubionych owoców. A z "odpadków" polecam zrobić maseczkę ;) Zapewniam, że działa. Zwłaszcza na problemy z cera.


nomnomnom....


Nareszcie piwo, które mi smakuje <3 Chyba wszyscy wiedzą, ze za piwem nie przepadam (ale za to za drinkami bardzo) Jednak nie wszędzie można wypić drinka. Po oklepanym już reedsie mogę zapomnieć, pora na coś pysznego i pachnącego prawdziwym sokiem z jabłek.


Moje cieniowane paznokcie : DDDD Wszyscy wiemy, że paznokcie to nie moja specjalność, ale z tego efektu jestem w miarę zadowolona ; ) Jak widać moje paznokcie bardzo urosły. Jestem tez gotowa na notkę o Eveline 8w1. Przez całą kurację robiłam zdjęcia paznokciom - będziecie widziały postęp. 



Własnej roboty kokosanki. Uwielbiam kokosanki. 
(no dobra, na swoją obronę dodam, że kilka razy w tygodniu jeździmy na rowerze i że w jedzeniu pomagają mi inni^^)


Małe H&Mowe zakupy - czekam jeszcze na przesyłkę z szafy - delikatny złoty choker na szyję. Jeśli chodzi o haircuff to genialny. Pokochałam go natychmiast - sprawia, że zwykły kucyk wygląda elegancko. 

Złota obroża kolia choker H&M NOWA

Wspomniany wcześniej choker. Ten podoba mi się najmocniej, jest subtelny i elegancki. 


Jakże mogłabym nie skorzystać z tego, że w Rosmanie zawitało essence. Ten liptint jest super, chyba zdecyduję się jeszcze na cień do powiek, bo maznęłam sobie na ręce i z trudem domyłam.


Balsam do paznokci - JUŻ TERAZ POLECAM! W ciągu jednego dnia i nocy naprawił moje pozadzierane do krwi skórki. 


Truskawkowa miłość. Dla mnie lato oznacza truskawki. Nigdy nie jem ich w całości (tak jak na zdjęciu), zawsze spłaszczam je widelcem i dodaje ocet balsamiczny lub jogurt i cukier. Wyglądają wtedy strasznie, ale takie są najlepsze!


Na te cudeńka czekam z niecierpliwością. Podpatrzeć możecie je na blogu pięknej Kapucziny . Dla zainteresowanych dodam, że buty są dostępne w rozmiarach połówkach, co jest duuuzym plusem. 


I teraz już skończę paplać. Dodam może więcej zdjęć jak wróci Dawid z moim telefonem. 

A co u Was? ^^ Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście.

15 komentarzy:

  1. piękne buty i ogolnie zdjecia baaardzo ciekawe:D
    świetne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przez Ciebie zgłodniałam :D
    kokosanki chcęęęę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak patrzę na te zdjęcia to sama zgłodniałam ;)

      Usuń
  3. straaaaaaasznie dawno Cię nie było, aż ostatnio oglądałam Twoje stare posty. Fajna zbiorcza notka tak poza tym. Co właściwie studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kulturoznawstwo. ale, że chcę to stypendium to muszę trochę się namachać^^ dużo czytania jest.
      ale przyjemne studia.

      Usuń
  4. Fajna notka, prosimy o więcej takich. Czyli poza kosmetykami troche też takich dodatków 'lifestylowych'. Wiem, że miałaś trochę inną konwencję bloga, ale tak jest ciekawiej i milej :)

    trzymaj się, powodzenia w zdobywaniu stypendium :)

    ps. chcecie z Dawidem wynając kawalerkę? fajnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nie dziękuję" :) a za resztę dziękuję.

      taki mamy plan. nie wiem czy nam się uda znalezc cos wlasciwego.... zalezy nam na miejscu w centrum. Bo bardzo duzo czasu marnujemy na dojazdy.

      Usuń
  5. Ciekawa notka, naprawdę miło się ogląda i czyta :)
    Paznokcie wyszły genialnie, zdradzisz jak uzyskać taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zrobię tutorial, ale jak będę malować. ;)

      Usuń
  6. Też ostatnio zaczęłam robić sobie takie paznokcie, kurde, jaki to jest ładny efekt! I galaxy nails, ale te mi nie wychodzą coś... Farbowałaś włoski na brąz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nienie nie farbowalam, caly czas mam rude. ale w ciemnych miejscach wyglądają jak brązowe.
      narazie mam 10cm odrosty brązowe ;c

      Usuń
  7. uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że czasem można przeczytac u Ciebie notki tego typu. Wydajesz się bardzo sympatyczną dziewczyną naprawdę ;) hmm a co do piwka to jest rzeczywiście bardzo smaczne, ale mogę polecić Ci jeszcze piwo o smaku grejpfrutowym u mnie w mieście cięzko je dostać ale w Katowicach bd na pewno, posmakuje się bankowo ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...