piątek, 20 lipca 2012

Babydream - delikatna pielęgnacja.

Ponieważ moja skóra należy do grupy problemowych, muszę czasami poświęcić jej sporo uwagi. Zmiana klimatu, wody i stres jej nie służą. Po przyjeździe do domu zaczęłam używać zwykłych płynów do kąpieli z ziaji, ale one bardzo mocno wysuszyły moją skórę.


Przypomniało mi się, że oliwka której używam ma sporą rodzinę, dostępną w Rossmanie. Zdecydowałam się na dokupienie szamponu i  i balsamu do kąpieli.
No i tradycyjnie dodam, jak każdy już, kto robi notkę o tych produktach - w ciąży nie jestem : )


Olejek jest Wam na pewno znany. Ja też już o nim pisałam. Jego skład jest pozytywny i całkiem bogaty. Zapach mi się podoba, chociaż czasami bywa, że mnie męczy. Oliwka jest rzadkiej konsystencji. Wspaniale nawilża skórę. Można użyć jak balsam, albo dodać trochę do kąpieli. świetnie sprawdza się do olejowania włosów. Do tego niska cena (chyba 11zł). Naprawdę świetna, jedynym minusem może być opakowanie wiecznie upaprane olejkiem. To przez to, że ta nakrętka jest płaska. 


Balsam do kąpieli (ja używam tak jak żelu pod prysznic) jest naprawdę cudowny. Jeszcze nigdy moja skóra nie była tak mocno nawilżona po kąpieli. Konsystencja znów jest rzadka i taka mleczna. Zapach ten sam lub bardzo podobny do olejku. Po zastosowaniu nie trzeba skóry dodatkowo nawilżać. Zakochałam się. 


Na koniec szampon. Niestety muszę zwiększyć częstotliwość mycia włosów. Potrzebowałam szamponu, który porządnie oczyści włosy, ale przy okazji nie podrażni delikatnej skóry głowy. Ten szampon mi to zapewnia. Pachnie rumiankowym szamponem z mojego dzieciństwa (taki żółty z kaczką). Bonusem jest niska cena: 4 zł.



Te kosmetyki zapewniają delikatna pielęgnację. Nie czuję nieprzyjemnego ściągnięcia skóry. Nie swędzi i nie piecze. Polecam wszystkim z delikatną, wrażliwą skórą. A także z chorobami skórnymi (tu skonsultujcie z lekarzem).

To krótka prezentacja, ale może ktoś nei zna tych kosmetyków, a może by mu się przydały ; )

Trochę głupot, a w sumie głównie jedzenia:


Pyyyszne serkowe naleśniki z owocami :) Mniamii - mogę jeść codziennie.


"Lubię chłodek" <3


KinderJoy - pyyszne, ale czemu tego jest tak maluśko? ;<


Strój, który bardzo mi się spodobał (a Dawidowi chyba bardziej)


Ciasto rabarbarowe.


i panna cotta z torebki - o dziwo bardzo smaczna, tylko sos truskawkowy zrobiłam z prawdziwych truskawek, tamten smakował jak kisiel. 

I tym jedzeniowym akcentem kończę notkę ;)
Jutro wyjeżdżam nad jezioro i na 90% nie będę miała internetu. Więc widzimy się w sierpniu.


13 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku. Wczoraj kupiłam sobie z Babydream żel uniwersalny do mycia i mam nadzieję, że się sprawdzi. Szampon bardzo lubię. Zarówno do włosów jak i do pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest dziwny, bo włosy wydają się po nim szorstkie i matowe a jak wyschną to błyszczą i są mięciuśkie.

      Usuń
  2. Mmmm... ile pyszności... i strój świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudowny strój!
    zdradź gdzie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon BD uwielbiam! Balsam planuję kupić do mycia włosów, bo słyszałam, że się nieźle sprawdza, a olejek używam akurat dla dzieci, bo jest dobry nie tylko do olejowania włosów ale i do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...balsam do mycia włosów...koniecznie sprawdzę. ma super konsystencje więc powinien działać.

      Usuń
  5. nie wiem jaki miałaś cel dodawania tych wszystkich słodyczy tutaj, kiedy większość z nas walczy z pokusą. a ja właśnie przestałam, hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie wiem. jedzenie ładnie wygląda.

      Usuń
  6. Kinder jest pyszne i też zawsze się zastanawiam czemu takie malutkie. :(
    Z BD używałam tylko szamponu póki co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie polecam balsam i olejek - są świetne.

      w sumie smakuje podobnie jak kinder bueno. ale ta radość jedzenia tym wachlarzykiem...<3

      Usuń
  7. uwielbiam wszystko co z kinder! a te jajka faktycznie maluskie ;/ reszta jedzenia po prostu cudenka, dobrze,ze zaraz mam obiad, bo ciezko by mi sie na to wszystko patrzylo ;)
    jak bede w rossmannie na pewno zwroce uwage na te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam te kosmetyki, mają dobry skład, są tanie no i co najważniejsze nawilżają :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...