poniedziałek, 2 lipca 2012

DIY: koszulka na koncert Justice z azteckim akcentem ;)

Za 2 dni zacznie się wyczekiwany przeze mnie od dawna Open'er. Festiwal usytuowany jest 10 minut spaceru od mojego domu, więc grzechem byłoby nie pójść (to moje wytłumaczenie co roku^^). Uważam, że jest to jeden z lepszych festiwali organizowanych w Polsce (tutaj znacząca jest sama organizacja, wkład miasta)

Zazwyczaj nie robię koszulek na koncerty - jestem zbyt leniwa. Ale tym razem Oparka mnie zainspirowała i oto jest efekt mojej pracy. Jestem pewna, że ktoś z uzdolnieniami poradziłby sobie lepiej. Ale lepszy wróbel w garści, niż gołąb na dachu ;)

Tutaj możecie zobaczyć , jak powstawała moja koszulka, krok po kroku.


zaczęłam od obcięcia dekoltu, rękawów i dołu koszulki, następnie taśmą izolacyjną (akurat taką miałam, ale papierowa spisałaby się lepiej) wykleiłam szablon. (W tym przypadku jest to krzyż - w końcu chodzi o Justice)


później zaczęłam malować złotą farbką do tekstyliów (swoją kupiłam w sklepie dla plastyków)....


...i malowałam....


....i malowałam....


....nadal malowałam....


... aż dobrnęłam do końca <uff> 


chwila na wyschnięcie. (taaak to jaa :D i moje świnkowate nogi)


pora na odklejenie taśmy i drobne poprawki....


A oto efekt końcowy. Koszulka oczekuje na prasowanie ; )
Co prawda Dawid stwierdził, że wygląda jak pisanka, a nie wzór aztecki. No i cóż, muszę przyznać mu trochę racji. Ale, uważam że nie jest źle.


 Udało mi się w końcu dostać waniliowy lakier. 



A to moje dwa aniołki ;)


14 komentarzy:

  1. świetnie Ci to wyszło :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. O! fajnie :) a ja mam pytanie a propos obcięcia rękawów czy dołu....ciachnęłaś to nożyczkami i zostawiłaś? czy zaszyłaś? bo też bym sobie chciala koszulki poobcinać, ale nie mam maszyny a nie chce mi siię z czymś takim iść do krawcowej ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. obcięłam. ie wygląda wtedy super super schludnie, ale z drugiej strony ma to swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób kwadratowe paznokcie! Spróbuj chociaż, nawet jeśli nie spodoba Ci się możesz wrócić do swojego kształtu, ale jestem pewna ze bd o niebo lepiej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się. łamią się i rosną mi tak, że się zwężają, więc nie wygląda to dobrze.

      Usuń
    2. Bzdura, paznokcie z reguły najlepiej "wiedzą" jak mają rosnąć, zwykle pasuje to do dłoni. Moim zdaniem z kwadratowymi paznokciami wyglądałabyś jak nienaturalna tipsiara, obecne są bardzo ładne, no i przede wszystkim mocne, czego na razie zazdroszczę, ale już trzecia warstwa eveline 8w1 za mną - dzięki Tobie, za co dziękuję :)

      Usuń
    3. no właśnie <3
      hahah ja tylko chodzę i polecam, a wszyscy dziękują ;D świetny produkt, serio ;)

      Usuń
    4. co do noszenia kwadratowych paznokci to zauważyłam, że o wiele łatwiej taki złamać. od kiedy noszę paznokcie w takim kształcie jak Twoje nareszcie udało mi się zapuścić dłuższe pazurki :) po prostu ciężej o coś zaczepić, a dodatkowo dłoń wygląda smuklej :)

      Usuń
  5. Wspaniała koszulka! Wyszło cudownie. Ja się zaopatrzyłam w dodatki z krzyżami i już nie mogę się doczekać koncertu. Najlepszej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Tobie też cudownej zabawy!

      Usuń
  6. Chyba nie miałabym do tego cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie gdzieś w połowie puszczały nerwy ;D

      Usuń
  7. Your blog is so cool
    I love your blog <3
    Do you want to follow eachother?

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    Love, Anne

    OdpowiedzUsuń
  8. koncert justice byl fenomenalny! brak slow! jednak kilka metrow za scena zaowocowalo sporymi siniakami! ale warto bylo!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...