wtorek, 31 lipca 2012

Wróciłam - fotorelacja z wakacji i zdjęcia z sesji sierpniowej ; )

Po 10 dniach z dala od cywilizacji wróciłam, z innym kolorem skóry i chyba lepszą kondycją ^^ Codziennie rano wybieraliśmy się na kajaki lub rowerki wodne, a później plażowaliśmy lub robiliśmy kajakową powtórkę ;) Pogoda nam dopisała. Na 10 dni tylko dwa były deszczowe i ponure: dzień naszego przyjazdu i przedostatni dzień ^^ Miejsce w którym byliśmy darzę ogromnym sentymentem, bo jeździłam tam z  rodzicami od dziecka.
Pod notką dorzucę kilka "kulawych" zdjęć. Ale nie było na nie czasu, bo rozkoszowaliśmy się wypoczynkiem.


Natomiast teraz pokażę Wam trochę zdjęć z sesji, którą robiłyśmy w czerwcu. Co prawda wszystko odbyło się bardzo spontanicznie. Bez specjalnych przygotowań i w terenie i z moim doświadczeniem ciężko było przygotować dziewczyny.
















modelowały: Manuela i Klaudia Giel
Zdjęcia: Katarzyna Bochnacka
makijaż/fryzury: ja 



A teraz brzydkie zdjęcia (niesttey nie mogę zabierać ze sobą kieszonkowej Kasi Bochnackiej^^) :


nomnomnom: malinyy<3 muszę przyznać, że nie odrywam się od mojego booxa, bardzo się cieszę, bo nie żałuję tym samym ceny jaką za niego zapłaciłam. 


wiem, że kiepsko widać, ale zakochałam się w tych sandałkach <3


Padalec - w którego prawie wbiegłam. Później się okazało, że takie tygryski biegają wszędzie na terenie ośrodka.


kolejny tygrysek... :<


taki był przedostatni dzień. Nie udało mi się tego uchwycić, ale to była straszna ulewa. (po raz kolejny jezusie dziękuję Ci, że kupiłam kalosze)


jeszcze jeden tygrysek :D co chwilę siadały na nas pięęękne ważki. 


Kajaking.


hmm...taaak <3



jestem kanapkowym tygryskiem ^^


grilowanie: moja siostra i mama z szaszłykiem :D


Po tym kilogramie zdjęć przesyłam Wam buziaczki i mam nadzieję, że nie macie mnie dosyć ^^
Niedługo powrócę z notkami kosmetycznymi - chociaż nei ukrywam, że mi ciężko bo do domu zabrałam absolutne minimum ....i kończy mis ię materiał.


7 komentarzy:

  1. Nie wiem czy Ci się zaktualizuje mój blog, dlatego wejdź do mnie, i dodaj jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękujęę. ale kiepski ze mnie fryzjer raczej.

      Usuń
  3. Mega pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Modelki przepiękne! Super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...