piątek, 10 sierpnia 2012

Co z niebieskookimi?

Ktoś zapytał jak może podkreślić swoje intensywnie niebieskie oczy. Są dwie opcje: na zasadzie podobieństwa i na zasadzie kontrastu (i ta zasada tyczy się do każdego koloru tęczówki). Ja wolę opcję numer dwa - moim zdaniem wygląda lepiej.

Wedle tych zasad, kolor jest tu już na drugim miejscu. Ale nadal niezwykle ważny.

Na zasadzie podobieństwa: po prostu dobieramy odcień, który będzie podobny, zblizony do tęczówki, ale niekoniecznie. Może to być po prostu niebieski.
Kontrastu: Tu ciepłe barwy. Moim zdaniem pięknie wygląda koral, miedź, wszystkie cienie z czerwonymi, pomarańczowymi, różowymi drobinkami. Złoto, żółty... ale także ciepły brąz, beż....


(uwaga, zdjęcia robiłam pomidorem, przepraszam, ale staram się mimo wszystko zachować ciągłość w blogowaniu)




Ja nie mam niebieskich oczu, ale wypróbujcie na sobie - którą opcję wolicie. 




PS: mam nadzieję, że podoba Wam się mała zmiana na blogu ; )


19 komentarzy:

  1. Zmiany są mega - bardzo spodobała mi się grafika w nagłówku ;) Super ;) Jeśli o mejkap chodzi to obie opcje podobają mi się tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz blog wygląda na bardziej mój ;) cieszę się jak dziecko.
    Mam nadzieję, że innym moje bazgroły również się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaał, świetny nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem posiadaczką niebieskich oczu i najlepiej czuję się w złocie i ciepłych brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie strony sa fajne z oczkami :)

    pe.es: hmm , zapraszam do mnie na link wymanki zobacz może znajdziesz za co zamiana na sukienke

    OdpowiedzUsuń
  6. miedź zdecydowanie lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz na e-maila co z tą tuniką wzamian za róż

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba ładnie wyszły. Mam niebieskie oczy i lubię złote, ciepłe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra zmiana wystroju bloga! Jestem pod wrażeniem.
    Uwielbiam tu wchodzić, zawsze znajdę jakąś nowinkę czy produkt, który potem okazuje się moim numerem jeden. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://shopping.groupon.pl/d-8939177-pedzelki-do-makijazu-profejonalny-zestaw-do-makijazu-profesjonalny-makijaz

    pomyślałam, ze może Ci się przydać ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale teraz suzkam razej już pojedynczych pędzli uzupełniających moją kolekcję ;)

      Usuń
  11. może coś dla ciemnookich? ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. blog estetycznie wyglada, makijaż piękny, chociaż mam piwne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaże pięknie wykonane, u mnie dzisiaj ten sam temat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może i nie masz niebieskich oczu, ale za to jakie piękne one są! pozazdrościć :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...