wtorek, 7 sierpnia 2012

Fioletowa kreska dla zielonookich.


Boziu, ześlij lepszy sprzęt, bo żadnego makijażu telefonem nie powinno się dokumentować ;<<
musicie mi uwierzyć na słowo ze 3 z kolei cień ma inny kolor - ciepły ;)


Makijaż prosty i myślę, że nic nie trzeba opisywać.

Kosmetyki, których użyłam:

Cienie INGLOT, Paleta Sleek Original 
Beżowa kredka do oczu BASIC
Tusz do rzęs Nouveau lashes

+ podkład Catrice infinite matt
puder z pereł BU
róż Duo ELF
rozświetlacz W7


Pędzle widoczne na zdjęciu.

Oczywiście jeśli macie jakieś pytania to zapraszam ; )

18 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że mi bardziej w lusterku niż na zdjęciach ;c

      Usuń
  2. Tak.. Na prawdę bardzo ładnie. :)
    Aż sama spróbuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę brwi nierówno wymalowałaś, ale poza tym fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może, chociaż w lusterku wyglądają ok, więc może to mój telefon... ;)

      Usuń
    2. z resztą moje brwi rządzą się własnymi prawami.

      Usuń
  4. Wszystkim bardzo dziękuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makiijaż:)
    obserwuje , Karolajnaaax333 :_)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny makijaż! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdo, mogłabyś mi poradzić, jaki makijaż dobrać do niebieskich oczu? Od razu napiszę, że nie lubię być 'przemalowana', od jakoś 5 lat na ruchomą powiekę nakładam jedynie jasny, matowy, beżowy cień + kreska eyelinerem, raz ładniejsza,raz brzydsza + rzęsy, czasem jak mi się za dużo ciapnie to i na dole też są pomalowane :) Może masz jakiś pomysł na bardziej urozmaicony makijaż? Moje oczy są małe, dlatego unikam już całe szczęście kresek pod okiem, bo wyglądam jak CHINKA ;c I myślę, że też trudno jakkolwiek mi się inaczej malować, bo oczy mam dosłownie koloru jak husky :) Nie chcę przeginać z ciemnym makijażem, coby nie wyglądać jak 'sado maso gotyk *urwa' :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ; ) Jutro może spróbuje zrobić szybki i prosty makijaż, który powiększy oczy,a przy okazji podkreśli niebieską/szarą tęczówkę.

      Po pierwsze zamień eyeliner na brązową, grafitową, fioletową (etc.....) kredkę do oczu.

      Niebieskie oczy podkreślą ciepłe barwy: miedz, róż, brąz, beż, złoto...
      jest też druga szkoła, która mówi, żeby podkreślać tęczówkę jej kolorem; i tak dla niebieskich oczu przeznaczone są niebeiskie cienie - moim zdaniem pierwsza opcja jest 100 razy lepsza.

      żeby powiększyć optycznie oko, używaj bezowej kredki na linię wodną i koniecznie maluj dolne rzęsy (delikatnie) - to otworzy oko.

      więcej informacji dodam wkrótce.
      chyba zrobię notkę z instrukcjami jak malować małe oczy, jak malować oczy z opadającą powieką....
      myślę, że się przyda ;)

      Usuń
    2. jeszcze przypomniało mi się, że keidyś widziałam ładny brzoskwiniowy kolor na bardzo intensywnych niebieskich oczach - wyglądał obłędnie.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Ci wychodzą te makijaże. Na pewno skorzystam z porad dla niebieskookich :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...