piątek, 10 sierpnia 2012

Moja Lola, zakupy i reszta.

Znalazłam w domu kamerę, która potrafi nagrać super ostry obraz. Może nie HQ, ale też fajny. Problem polega na tym, że to stara kamera, której nie umiem podłączyć do laptopa. Niestety dowiedziałam się o tym, jak już poczyniłam pewne przygotowania do nagrania makijażu dla niebieskich oczu. A nawet zaczęłam seplenić przed obiektywem.
Ale jutro może nad tym siądę i pokombinuję....

Ale za to poświęciłam sporą część dnia (wczoraj też w sumie) na tworzeniu grafik do bloga. Śmiesznie mi tu nazywać te rysunki grafikami, ale bądźmy profesjonalni ^^ Chciałabym mieć możliwość wykonania ich od razu na kompie, a nie w domku kredkami, ale nie mam potrzebnego sprzętu. Toteż narysowałam, pokolorowałam i zeskanowałam i jutro, pojutrze zobaczycie efekt moich wypocin. 

Byłam dziś z Dawidem na zakupach szybkich i poczyniłam:
* Krem "BB" z Eveline - TAK, jestem świadoma, że z kremami bb wspólna jest tu tylko nazwa, ALE: jestem miło zaskoczona na razie  :) 
[ boże, właśnie pomyślałam: jaki kraj taki krem bb....nie komentujcie]
oraz
*Eye makeup breake-up z theBalm w miłej cenie 27zł (a nie 60zł) nadal uważam, ze to wazelina, ale ma ładne opakowanie (wcześniej miałam okazję poużywać sobie parę dni)


Więcej rzeczy nie pamiętam - mam ostatnio straszną sklerozę, jeśli chodzi o świeżo kupione rzeczy.


Mój królik, moja mama, nektarynka i pudełko.


Muszę wspomnieć, że gdy przyszło do mnie pierwsze pudełko glossy, to mogłam zamknąć ją w środku. Teraz jakoś chyba niezbyt....ale nie jest gruba, weterynarz mówi, że nie, a ta druga broda to cecha rasy. 

Jestem tak zmęczona, że nie powinnam pisać notek ^^ musicie mi wybaczyć ;)


Dołączam do Blogrolle.blogspot.com :) tzn chciałabym.


16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. wymieniasz się za tą sukienke http://szafa.pl/c11016326-sukienka-tunika-w-usta-w-stylu-pop-art.html ??

    OdpowiedzUsuń
  3. wyróżniamy dwa kremy BB - Blemish Balm i Beauty Balm; te polskie to raczej te drugie, nie mylmy więc ich z tymi typowo azjatyckimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu jest nawet blemish base :) wiem, dlatego wyraźnie zaznaczyłam, że nie jest to nic co znamy z Azji. Pewnego dnia zdecyduję na prawdziwy krem BB.


      nie mniej jednak jest niezły, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

      Usuń
    2. w takim razie czekam na recenzje :)

      Usuń
  4. Czekam na Twoja opinie tego kremu BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to za jakiś czas, wygląda na taki, który trzeba dłużej poobserwować ;)

      Usuń
  5. Myślałam o tym BB też :) A króliczek przesłodki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehhe, coś w tym jest, że jaki kraj taki krem BB :D
    P.s. jestem patriotką, żeby nie było:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać makijażu dla niebieskich oczu, dziękuję :)
    PS. Wydajesz się być bardzo sympatyczna, świadoma swojej urody/ciała i taka "ogarnięta", aż chce się do Ciebie przytulić :)
    PS.2. Naprawdę 'rozjechały" Ci się zęby po zdjęciu aparatu? :O Ja swój zdjęłam jakoś w styczniu, nosiłam dzielnie moją plastikową 'wkładkę' i na noc i często w dzień, ale mamy już sierpień i nie noszę, bo mądra krowa PRZYPADKIEM polałam ją b.ciepłą wodą i mi się skurczyła delikatnie, tzn. jakoś wepchnę na zęby,ale bardzo boli i leży w pudełku. Nie chcę drugiej wkładki, bo ta kosztowała 200zł, także tego..Nawet nie mówiłam rodzicom, że zepsułam, bo byłaby wojna! :))) BOŻE, NIE MÓW MI, ŻE MI TEŻ SIĘ ROZJADĄ? (hahaha, co jest najlepsze, aparat wymusiłam i to bardzo, a dosłownie, miałam 2 krzywe zęby na dole..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wrzuciłam notkę dla niebieskookich - przepraszma za jakość, mój chłopak zabrał aparat.

      dziękuję bardzo staram się ; )

      tak, ale to dlatego, że urosła mi buzia. Rozeszły się niewiele, więc cośtam, jakiś efekt aparatu został, ale nie są idealnie równe.
      jednak lubię swoje zęby, nie przeszkadzają mi.

      nie umiem Ci pomóc, może kup termokurczliwą taka ansadkę (np w białej perle jest....) chociaż ona jest za mało precyzyjna chyba....

      Usuń
  8. Dostałam dzisiaj przesyłkę z BB Creamem od Eveline (wygrana na fb) i strasznie ciekawa jestem jak sprawdzi się na mojej skórze. Ale skoro mówisz, że niezły, to jak najszybciej muszę spróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...