środa, 1 sierpnia 2012

Muszętokupićboumrę lista.

pójdę z torbami ;<

1. Moje włosy zaliczają się już do "prawiedługie" więc czas zastanowić się nad lokówką. Podoba mis ię efekt luźnych, dużych fal. Myślałam o Remington Pearl Wand cośtam. (ta jest najbardziej dostępna, ale czy nie za wąska?)  Czy któraś z Was używa? Co możecie mi polecić?
 
2. Następną pozycję na liście zajmuje limitka z essence Cherry Blossom Girl. Wygląda zachęcająco. 
Chcę WSZYSTKO. Prawie... :D


 3. Na trzecim miejscu torebka. O ile dużych torebek mam całkiem sporo, to brakuje mi malutkiej. Mója wyszperana w sh Hermes jest już tak wymęczona, że zasługuje na emeryturę. Nie zdecydowałam się co do konkretnego modelu....ale coś w tym stylu...
4. Chcęęę Lilou. Wiem, że to badziewie i kawałek sznurka, ale chcęęęę....no wiecie ^^


5. Zegarek, niekoniecznie MK. Kilka tygodni temu zgubiłam mój zegarek i teraz nie ukrywam, że przydałby mi się nowy ;<


6. Pędzle. Ale nie potrafię wybrać które. To ciężki wybór. Jutro wybieram się na Jarmark Dominikański. Podobno jest tam stoisko ze sleekiem, elfem i właśnie tymi pędzlami. 

7. Kosmetyczka NYXa - podpatrzałam u Iwetto i zrozumiałam, że właśnie tego mi brakuje, aby mieć pod ręką "absolutne minimum" ; )


8. Podkład Catrice (własny)- no przecież nie będę go wiecznie podbierała mamie.... -.-


Jak na razie to wszystko ^^ uf...
ale zapewne wskutek mojej sklerozy widzicie tylko 8 punktów. Powinno być 20^^ więc uzupełnię gdy mi się przypomni. 
Mam nadzieję, że nie tylko moja chciejlista tak wygląda. 


Sporo osób prosiło o dokładniejsze zdjęcie sandałków. Oto one ; )

W rzeczywistości są o niebo ładniejsze. 

17 komentarzy:

  1. Fascynację lokówką przechodziłam zeszłej jesieni i tak długo męczyłam się z wyborem tej idealnej, że przyszła gwiazdka i powiedziałam mamie, że ma mi kupić lokówkę na prezent. Też chciałam jakąś super, wypaśną i drogą. Mama mi kupiła taką zwykłą, na grube loki, która kosztowała jakieś 60zł a nie odbiega od tych z Remingtona. Polecam się rozejrzeć. // Możesz mi coś więcej napisać o tym podkładzie, bo nie znam go kompletnie a szukam czegoś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja nie jestem jakimś super fryzjerem i równie dobrze zadowoliłabym się jakąś niekoniecznie profesjonalną. Ale nie chcę takiej zwykłej cieniutkiej. Prostownice mam z remingtona i lubię tą firmę.

      Usuń
  2. Byłam na Jarmarku i byłam też na tym stoisku :) - jest całkiem dobrze zaopatrzone ( to stoisko kosmetykomania.pl ) więc ceny są takie same albo zbliżone jak tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro zobaczę, czy w ogóle warto. Jak oceniasz te pędzle po zobaczeniu na żywo?

      Usuń
    2. pędzle są zapakowane, ale Pani pozwoliła mi je zmacać :D - są mieciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuśkie ! :D

      ale nie opłaca się tam kupować, bo komplet 3 pędzli kosztuje 105 zł. A na iherb.com taki sam kosztuje około 60 zł + przesyłka oczywiście, ale jakby się zebrać w kilka osób to nie będzie tak źle. Zreszta przesyłka to jakieś 5$, plus na pierwsze zamówienie masz rabat 5$ właśnie :D

      Usuń
  3. Moja ciocia ma tę lokówkę remingtona. Szczerze?nie polecam. Rękawiczka się nie przydaje, bo i tak czuć przez nią temperaturę, ciężko nakręcić dobrego loka. Radziłabym kupić taka z zaciskiem jakich używaja w salonach fryzjerskich, będzie Ci prościej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja nigdy tego zacisku nie używam. poza tym nie podobają mi się loki z takiej prostej lokówki.

      Usuń
  4. Też chciałam tą "różdżkę", ale w końcu kupiłam normalną lokówkę Remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jeszcze bardziej korci taka różdzka, ale w wersji grubej, albo prosta gruba.
      normalną remingtona mam w domu i nie szaleję za nią. tzn jest dobra, ale nie dla mnie.

      Usuń
  5. Też polecam ci tą z zaciskaczem, jest funkcjonalniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh zależy mi an różdzce bo zaciskacza i tak nigdy nei uzywałam.

      Usuń
  6. Ja tez chcialam efektu luznych fal/lokow cos w stylu Kardashian ;) i kupila ta jedna okazala sie za cienka do czegos takiego ;( naszczescie jak to bywa w MediaMarkt mozna oddac,wymienic wiec wzielam tez z remingtona ale taka gruba 32mm - Pearl Pro Curl ;) i jestem bardzo zadowolona z efektu jednak musisz wiedziec ze takie grube loki/fale trzymaja sie znacznie krocej od tych cienszych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez chcialam efektu luznych fal/lokow cos w stylu Kardashian ;) i kupila ta jedna okazala sie za cienka do czegos takiego ;( naszczescie jak to bywa w MediaMarkt mozna oddac,wymienic wiec wzielam tez z remingtona ale taka gruba 32mm - Pearl Pro Curl ;) i jestem bardzo zadowolona z efektu jednak musisz wiedziec ze takie grube loki/fale trzymaja sie znacznie krocej od tych cienszych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy na recenzję podkładu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ jestem ciekawa tego podkładu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę lokówkę! Jest świetna! Loki wychodzą wyśmienicie i nie są popalone! :) Bardzo szybko można zrobić fryzurę idealną, która utrzymuje się mega długo, zazwyczaj do kolejnego mycia włosów, czyli u mnie to około 3-4 dni. Polecam z czystym sercem. Gdybyś miała jakieś pytania co do niej, to na pewno odpowiem. :)
    Jedyny minus jest taki, że nie dostałam rękawiczki i już nie raz popaliłam paluchy. :p Ale jak się wyćwiczysz, to da się przeżyć. :)

    Lilou też mam, ale już po kilku tygodniach mój miętowy sznurek stał się szary, bardzo szybko się brudzi, więc jeśli będziesz wybierała przemyśl kolor sznurka. Ja niebawem muszę iść wymienić. :)

    A sandałki z F&F?! Boże... szalałam za nimi, ale nie mogłam znaleźć. :( Kiedy kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...