środa, 8 sierpnia 2012

Sierpniowy GlossyBox :)

Jak co miesiąc zdaję Wam relację z otrzymywanych pudełek. Wiem, że dużo osób dostaje glossyboxy i nikogo nie zmuszam do czytania tego, a jednocześnie wiem, ze są osoby, które nie dostają i ciekawi ich to co jest w pudełkach. 

No to zaczynamy:


jak zwykle pudełko bardzo ładne ^^ powinni robić pudełka tematyczne ; D np na wiosnę w kwiatki delikatne, a na zimę w śnieżynki....


Zawartośc Glossyboxa znów jest pozytywna, chociaż nie aż tak, jak w lipcu ;)

1. L'occitane żel pod prysznic z ekstraktem z werbeny - Fajnie, lubię zapach werbeny. Działa na mnie orzeźwiająco i relaksująco. Bardzo ładne opakowanie.
2. L'occitane mydło z kawałkami liści werbeny - mydło ma złuszczać naskórek podczas mycia.


3. Clinique - krem pod oczy All About Eyes - produkt, z którego ucieszyłam się najmocniej, a zarazem zmartwiłam. Wiem, ze jest bardzo dobry. Ale z lipcowego Glossyboxa mam krem pod oczy, który bardzo polubiłam. Kiedy ja to wszystko wypaćkam?


4. Charmine Rose - kokosowy peeling do ciała - nie znam tej firmy, ale peeling całkiem ładnie pachnie(jak jogurcik kokosowy) peelinguje dobrze (już zdążyłam użyć) wyraźnie czuć cukrowe drobinki i kokosowe wiórki. Skóra po użyciu jest mięciutka. 


5. Clarena Body line - krem do biustu z efektem push up-  Krem jak krem. Mam nadzieję, że ładnie nawilża. W resztę właściwości kremów do biustów nie wierzę.


6. Pomadka Kryolan dla GlossyBox - Ten kolor na ustach wygląda bardzo jaskrawo. Ale jak go rozetrę, to nie jest źle. 


Po moooooocnym roztarciu. 


7. Szampon Schwarzkopf professional BC oil Miracle - z olejkiem arganowym - no zobaczymy jak będzie się spisywał.


A do tego dołączona była tajemnicza kartka o niespodziance. Ciekawe co to za niespodzianka. 


Jak Wam się podoba sierpniowy Glossy?




15 komentarzy:

  1. nie możesz używać pierwszych rzeczy, przecież jesteś wampirem, a nie pamiętasz, ze werbena jest dla nas jak kwas!? :<<<<<

    Oparex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, wiem ^^ tez o tym pomyślałam.

      Usuń
  2. moim zdaniem lepszy niż ten lipcowy :) peeling musi mieć świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemny.

      w tamtym miesiącu "umarłam" dla tuszu do rzęs i kremu pod oczy, więc może dlatego tak bardzo mi się spodobał.


      ale nie narzekam oczywiście ;)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd można dostać takie pudełeczko?;> Zapraszam do siebie http://jstyna.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś się w końcu skuszę na tego glossyboxa....

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie Luth! póki wkładają ładne rzeczy do srodka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pytanie kompletnie nie na temat, ale... czy ten olej jest ok? http://allegro.pl/ktc-500ml-czysty-100-olej-kokosowy-najlepszy-olej-i2532025567.html czytam właśnie Twoją notkę i jest napisane, że ma być tłoczony na zimno, orientujesz się może, czy ten jest? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda spoko, ale ja nie znam tej firmy i reki nie dam uciąć.

      ale ja ciągle używam ten: http://allegro.pl/olej-kokosowy-bio-100-extra-virgin-250-ml-i2546110631.html
      i za ten mogę poręczyć, że jest w porządku. (nie wiem czy akurat ten sprzedawca, ale ta firma tak)

      Usuń
    2. ok, to biorę ten Twój, dzięki! ;)

      Usuń
  8. Mi się bardzo podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka jest śliczna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...